افراد حقیقی امروز هفت هزار و ۲۰۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند و حمایت همه جانبه حقوقی‌ها نقش مهمی در این اتفاق داشت. بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بود.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ حقوقی‌ها در امروز حدود هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان بیشتر از افراد حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۴ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص فروش حقیقی‌ها به پنجاه درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین حمایت حقوقی‌ها از بورس و فرابورس در سه گروه "چندرشته‌ای صنعتی"، "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" رقم خورد در حالی که فقط در گروه کوچک و تک شرکته "استخراج سایر معادن" برآیند معاملات به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «شپنا» و «وتجارت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وآیند»، «تیپیکو» و «زملارد» معطوف بود.

در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی مبلغ یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تزریق پول حقوقی اتفاق افتاد و از سوی دیگر مازاد خرید سهام بانک آینده توسط کدهای حقیقی به ۳۰ میلیارد تومان رسید.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۷۸ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۷ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هفت هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت سهام 99.6.3

مالکیت-صنایع-99.6.3