خالص سفارشات فروش سهام از رقم چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات فروش برای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ۵۷۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ونیکی»، «ثبهساز» و «امین» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شستا»، حق تقدم «وگردش» و سهام «وآیند» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ۵۶۷ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان (۷۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان (۴۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۴.۴ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

" فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۳۵ میلیارد تومان است، از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "چندرشته‌ای صنعتی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۲۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۹ درصد از هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۷ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 6.1