۰ نفر

رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده:

سربازان ارتش آمریکا نباید در رمزارزها سرمایه گذاری کنند!

۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 694952
سربازان ارتش آمریکا نباید در رمزارزها سرمایه گذاری کنند!

گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مخاطبان جدیدی برای گفتگوهای ضد ارز دیجیتال خود پیدا کرده است که آن ارتش ایالات متحده است. رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، کریپتو را «غرب وحشی» نامید و از سربازان ارتش آمریکا خواست هرگز گرفتار فومو نشوند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در 11 ژانویه، ارتش ایالات متحده اولین اسپیس توییتری خود را در سال 2023 را با گری گنسلر رییس sec میزبانی کرد تا به ارائه مشاوره مالی در مورد چگونگی و محل سرمایه گذاری سربازان آمریکایی مشاوره دهد.

گروهبان لارنس هولمز خاطرنشان کرد: "سربازانی هستند که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جایگزین مانند دارایی‌های کریپتو هستند که از گنسلر پرسیدند که سرمایه‌گذاری در رمزارز چه خطراتی دارد."

گنسلر پاسخ داد: "این غرب وحشی است" و افزود که "بیشتر این 10000 یا 15000 ارز دیجیتال در نهایت شکست خواهند خورد."

"تاریخ به ما می گوید که فضای زیادی برای حضور ارزهای جدید وجود ندارد، به این معنی که ما تا وقتی دلار آمریکا و یورو اروپا و ... را داریم دیگر نیازی به ارزهای جدید نیست.

او از سربازان خواست که در فومو گرفتار نشوند و گفت که ارزهای دیجیتال بسیار سوداگرانه و ناسازگار هستند.

او گفت بیشتر ارزهای دیجیتال با قوانین اوراق بهادار مطابقت ندارند.

گنسلر همچنین توصیه کرد که اگر شما بازدهی بیش از حد زیاد را برای یک دارایی دیدید بدون توجه به اینکه آن دارایی رمزارز باشد یا چیز دیگر باید به ماهیت آن شک کنید.

کرنشاو سیاستمدار آمریکایی و افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده که در این اسپیس حضور داشت در پاسخ به اظهارات گنسلر گفت که ارزهای دیجیتال به دلیل کلاهبرداری هایشان مورد توجه قرار می گیرند و اظهار داشت: آنها ادعا می کنند که شفاف هستند، آنچه روی بلاک چین است شفاف است، اما بقیه چیزهایی که در آنجا وجود دارد شفاف نیستند و من فکر می کنم اخیراً نمونه هایی از آن وجود داشته است.

او گفت کسانی که قصد سرمایه گذاری در رمزارز را دارند، باید به درصدی از سبد خود که به دارایی های دیجیتال اختصاص می دهند، دقت نظر داشته باشند.

کرنشاو در مورد توصیه SEC در مورد اینکه پرسنل ارتش ایالات متحده باید دلارهای خود را در کجا قرار دهند، به سربازان گفت که تا حد امکان در یک طرح پس انداز صرفه جویی (TSP) - یک طرح بازنشستگی با حمایت دولت برای کارمندان و اعضای خدمات فدرال سرمایه گذاری کنند.