۰ نفر

در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال؛

همکاری شبکه تلویزیونی کره جنوبی با سندباکس

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 666130
همکاری شبکه تلویزیونی کره جنوبی با سندباکس

شرکت‌های رسانه‌ای بیشتری برای حرکت به سمت دنیای متاورس صف می‌کشند از این رو رقابت برای اکوسیستم مجازی در حال داغ شدن است. بر اساس گزارش ها، شرکت پخش Munhwa (MBC)، یکی از رسانه های پیشرو کره جنوبی، یک مشارکت استراتژیک با پلتفرم متاورسی سندباکس ایجاد کرده است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ طبق اعلام سندباکس در آخر هفته، MBC یک شراکت متاورسی با ارائه دهنده خدمات تجربه مجازی امضا کرده است. با این کار MBC ساختمان های اداری و استودیوهای خود را در متاورس راه‌اندازی می کند.

علاوه بر این، این شبکه تلویزیونی همچنین محتوای دیگری با مضمون متاورس برای کاربران در پلتفرم سندباکس ایجاد خواهد کرد.

ام بی سی سابقه پروژه های مرتبط با متاورس را به نام خود دارد. در سال ۲۰۲۱، این شرکت آواتارهای مجازی خود را برای پنل های غیر سلبریتی در برنامه معروف "استعدادهای نقاب دار" راه اندازی کرد. این برنامه بازسازی برنامه "خواننده نقابدار" است که مدتی بوده در بین کره ای ها محبوبیت پیدا کرده است.

در همین حال، MBC در حال پخش  اولین برنامه موسیقی متاورس یعنی برنامه “Avatar Singer”است،. علاوه بر این، این برنامه متاورسی از طریق آواتار واقعیت افزوده AR  قابل دسترسی است که برای پنهان کردن چهره شرکت کنندگان استفاده می شود.

سرمایه گذاری رو به رشد متاورس کره

به نظر می رسد کره جنوبی تنها کشور آسیایی است که روی صنعت متاورس حساب باز می کند. از می ۲۰۲۲، این کشور آسیایی نزدیک به ۱۷۷.۱ میلیون دلار در اکوسیستم مجازی رو به رشد سرمایه گذاری کرده است.

علاوه بر این، دولت این کشور اولین دولتی است که یک پروژه ملی متاورس را آغاز می کند زیرا این کشور به دنبال رشد اقتصاد دیجیتال خود است.