۰ نفر

در راستای رشد‌ روز افزون متاورس؛

بانک اسلامی مستقر در کویت وارد متاورس می شود

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
کد خبر: 650294
بانک اسلامی مستقر در کویت وارد متاورس می شود

واربا بانک (Warba Bank)، یک بانک اسلامی مستقر در کویت، اخیراً جدیدترین شرکتی از خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است که وارد متاورس شده است. این بانک اکنون دو زمین در متاورس، یکی Decentraland و دیگری در Sandbox را خریداری کرده است.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ در عصر امروزی چیزی که به عنوان تحول دیجیتالی پیشگام در اولین بانک اسلامی توصیف شده است، این است که بانک واربا مستقر در کویت اخیراً اعلام کرده است که اکنون دو مکان در متاورس را یکی در Decentraland و دیگری در Sandbox، اشغال کرده است. انتظار می‌رود حضور بانک مذکور در متاورس ارتباط آن را با نسل جوان تقویت کند.

انور بدر الغیث (Anwar Bader Al-Ghaith)، معاون خدمات پشتیبانی و خزانه داری این موسسه مالی در اظهارات خود پس از تایید ورود واربا بانک به متاورس گفت: "علاقه بانک واربا به ورود به این واقعیت مجازی در چارچوب روندهای دیجیتال برای تبدیل به یک وب 3 است. دنیای واقعیت مجازی در چندین زمینه پیشرفته از جمله خدمات، آموزش، سلامت و غیره استفاده می‌شود. بنابراین بانک واربا قصد دارد در واقعیت مجازی به مشتریان خود نزدیک باشد تا محصولات و خدمات خود را معرفی کند و همچنین با آنها به روشی نوآورانه ارتباط برقرار کند که تصویر واربا بانک را به عنوان یک پیشگام در تحول دیجیتال منعکس کند".

الغیث توضیح داد که واربا بانک مشتاق حمایت از مشتریان جوانتر خود است و از این رو وارد دنیای متاورس شده است. طبق بیانیه منتشر شده توسط این بانک، واربا اکنون برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه خود و همچنین افزایش مزایای خدمات دیجیتال تلاش می‌کند. در این بیانیه آمده است که این بانک همچنین بر جذب فناوری‌های نوظهور و هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.