۰ نفر

تحلیل‌گری که بازار نزولی ۲۰۱۸ را پیش بینی کرده بود؛

پایین ترین محدوده قیمتی اتریوم نزدیک است!

۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 645123
پایین ترین محدوده قیمتی اتریوم نزدیک است!

​تحلیل‌گری که بازار نزولی سال ۲۰۱۸ را پیش‌بینی کرد، معتقد است قیمت بیت‌کوین و اتریوم به پایین‌ترین حد خود نزدیک است. کوین اولری (Kevin O’Leary) از Shark Tank جزئیات دارایی‌های رمزنگاری شده خود را شامل اتریوم و راه حل مقیاس پذیری MATIC می‌کند. برخی تحلیلگران دیگر استدلال می‌کنند که کاهش قیمت به زیر ۱۰۷۰ دلار می‌تواند قیمت اتریوم را کاهش دهد.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ تحلیلگر ارزهای دیجیتال که به دلیل پیش‌بینی دقیق بازارهای نزولی رمزارزها شناخته می‌شود، معتقد است اتریوم به پایین‌ترین سطح چرخه خود نزدیک شده است. در حالی که دیگر تحلیلگران بر این باورند که قیمت اتریوم می‌تواند به کاهش شدید خود ادامه دهد.

قیمت اتریوم به زودی به پایین ترین حد خود می‌رسد؟

استراتژیست رمزارزها مشهور به Smart Contracter که به او آقای شگفت انگیز هم می‌گویند، با دقتی بالا، روند بیت کوین و اتریوم را در طول بازار نزولی ۲۰۱۸ پیش بینی کرده بود. این تحلیلگر اکنون با پیش بینی خود برای دو ارز دیجیتال بزرگ بازگشته است و معتقد است بیت کوین و اتریوم به چرخه و تغییر روند پایین خود نزدیک هستند. این تحلیلگر به ۲۰۸ هزار دنبال کننده خود در توییتر گفت که "اتریوم مرحله تسلیم را پشت سر گذاشته و اکنون در سطحی معامله می‌شود که محدوده حمایتی قوی را در بر دارد".

آقای شگفت انگیز در توییت اخیر خود نقل می‌کند؛ "BTC و ETH هر دو در میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود هستند. به نظر من پایین ترین محدوده بسیار نزدیک است، شاید پایین‌ترین حد جدید در بازه‌های زمانی پایین‌تر، اما به نظر من این نقطه شروع انباشته شدن است".

نمودار اتریوم

کوین اولری نسبت به اتریوم خوش بین است. این کارآفرین و سرمایه‌گذار کانادایی در شارک تانک، اخیراً ارزهای رمزنگاری شده موجود در مجموعه خود را معرفی کرده است. اولری استراتژی سرمایه گذاری خود را زمانی که بازار کریپتو تحت تاثیر نوسانات عظیم قرار می‌گیرد، به اشتراک گذاشته است. ستاره شارک تانک و سرمایه‌گذار میلیاردر، هنگام تخصیص سرمایه به ارزهای دیجیتال، از قوانین کلی نظریه پورتفولیو پیروی می‌کند.

در مصاحبه‌ای با پادکست Bankless، اولری قوانین تخصیص سرمایه را در پرتفوی خود به اشتراک گذاشت که حاکی از یک چشم انداز صعودی در مورد اتریوم، یکی از ارزهای دیجیتالی است که در اختیار دارد.

این در حالی است که به دیدگاه تعداد زیادی از تحلیلگران، کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۰۷۰ دلار می‌تواند این آلت‌کوین را به پایین‌ترین حد خود برساند. تحلیلگران روند قیمت اتریوم را ارزیابی کرده‌اند و استدلال می‌کنند که ۱۰۷۰ دلار حمایت اصلی از اتریوم است و افت زیر این سطح می‌تواند فشار زیادی بر روند صعودی وارد کند. همچنین قیمت اتریوم ممکن است در کوتاه مدت به زیر ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

نمودار2

قیمت اتریوم می‌تواند وارد محدوده سه رقمی شود؟

از طرفی هم تحلیلگران FXStreet، بر این باورند که قیمت اتریوم ممکن است به شدت کاهش یابد، به طوری که وارد محدوده سه رقمی شود.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.