۰ نفر

معرفی هتل های اصفهان نزدیک فرودگاه

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبر: 664396
معرفی هتل های اصفهان نزدیک فرودگاه

اصفهان شهری است که تقریباً در مرکز کشور قرار دارد و از هر شهرهای مختلف می‌توانید به هواپیما به آن سفر کنید. اگر با هواپیما سفر کنید، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در اصفهان مقصد شما خواهد بود.

 این فرودگاه در حاشیه شهر قرار دارد و با مرکز شهر و آثار تاریخی فاصله دارد. برای کسانی که به این شهر زیاد سفر می‌کنند، مهم است که کدام هتل اصفهان نزدیک به فرودگاه قرار دارد؟

اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور است و خوشبختانه اقامتگاه و هتل‌های بسیاری  زیادی دارد. از میان برخی هتل‌ها در مکانی ساخته شده‌اند که به مرکز شهر و نقاط گردشگری و به فرودگاه نزدیک هستند. تعداد این هتل‌ها چندان زیاد نیست و بهتر است که پیش از سفر در موردشان تحقیق کوتاهی داشته باشید. رزرو هتل عباسی اصفهان و رزرو هتل کوثر اصفهان و همه هتل های دیگر اصفهان به صورت آنلاین قابل انجام است.

کدام هتل اصفهان فاصله کم‌تری با فرودگاه دارد؟

بزرگراه شهید اردستانی مسیری است که از داخل شهر اصفهان به سمت فرودگاه می‌رسد؛ اما باید بدانید هتلی که کیفیت خدمت‌رسانی خوبی داشته باشد در فاصله‌های نزدیک فرودگاه پیدا نخواهید کرد. نزدیک‌ترین هتل اصفهان به فرودگاه بیش از 20 کیلومتر با آن فاصله دارد. البته که جای نگرانی ندارد چرا که بخش بزرگی از مسیر رسیدن به فرودگاه از طریق بزرگراه خواهد بود و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

هتل آفتاب

بی‌شک اگر اولین پارامتر برای شما فاصله هتل تا فرودگاه باشد، این مکان بهترین انتخاب خواهد بود. این هتل در خیابان آیت‌الله غفاری (زینبیه) واقع شده و تقریباً 23 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. متوسط زمان رسیدن به فرودگاه از این هتل، 27 دقیق بوده است.

معرفی هتل های اصفهان نزدیک فرودگاه

امکانات

این هتل در 3 طبقه با 23 اتاق طراحی و ساخته شده است. کیفیت خدمات و نظافت خوب از نقاط قوت این هتل خواهند بود. کارکنان این مجموعه به چندزبانه و مسلط به همه امور هتلداری و خدمت‌رسانی هستند. صرافی، کافی‌نت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل عتیق

با طی مسیر 26 کیلومتری از درب این هتل می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. با خودروی سواری از فرودگاه تا این هتل تنها 30 دقیق راه است. بنای این اقامتگاه نزدیک به 200 سال قدمت دارد و از آثار به‌جای‌مانده از دوره قاجار است. اقامت در این هتل می‌تواند تجربه جالبی از استراحت در اتاق‌هایی باشد که حکم آثار باستانی را دارند.

امکانات

بی‌شک معماری زیبا و اتاق‌های پرنور این هتل را می‌توان مهم‌ترین نقطه قوتش دانست. تجربه بیش‌تر مسافران از اقامت در این مکان، مثبت بوده است. صندوق امانات، آسانسور، تاکسی سرویس، تراس عمومی، خشک‌شویی، صبحانه در اتاق و خدماتی مانند کپی و پرینت از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل ستاره

برای رسیدن به فرودگاه از این هتل، تنها 35 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. بخش بزرگی از این فاصله 27.71 کیلومتری شامل اتوبان‌ها می‌شود که باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شوند. هتل ستاره با معماری سنتی و مدرن به بهره‌برداری رسیده است. این هتل شامل 3 طبقه و 52 باب اتاق مختص پذیرایی از میهمانان است.

معرفی هتل های اصفهان نزدیک فرودگاه

امکانات

مهم‌ترین مزیت این هتل را می‌توان برخورد بسیار حرفه‌ای پرسنل دانست. این مکان پیش از سال 1394 با نام هتل صدف به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کرد و در یک به‌روزرسانی جامع، تغییر نام داد. کافی‌شاپ، رستوران، دستگاه خودپرداز، رمپ، ویلچر، کافی‌نت، روم سرویس، خشک‌شویی، تبدیل ارز و سرو غذا در اتاق از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل نگین جی

این هتل نزدیک به میدان احمدآباد پذیرای مسافران است و فاصله آن با فرودگاه تنها 27.65 کیلومتر است. این فاصله با خودروی سواری چیزی بیش از 30 دقیقه طول نخواهد کشید و از این نظر می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید. طبقه همکف و دوم این هتل شامل سالن کنفرانس و همایش است و همه اتاق‌ها در طبقه سوم واقع شده‌اند.

امکانات

بیش‌تر افرای که در این هتل اقامت داشته‌اند، رضایت بالایی داشته‌اند. این موضوع یکی از نقاط قوت برای هتل نگین جی خواهد بود. سالن کنفرانس، تالار عروسی، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، آژانس مسافرتی، صندوق امانات و تاکسی سرویس از جمله امکانات این هتل اصفهان هستند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.