۰ نفر

بهترین برندهای لباس کار در ایران و دنیا

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 626937
بهترین برندهای لباس کار در ایران و دنیا

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر می کند این است که بهترین برند های لباس کار در دنیا و ایران کدامند؟ همان طور که می دانید لباس کار به عنوان یکی از بسیاری از ابزارهای مهم وسایل حفاظتی خصوصی در نظر گرفته می‌شود و همه کارکنان باید در محل کار با لباس‌های کار حاضر شوند.

برای خرید لباس کار کارگری، صنعتی و مهندسی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ لباس‌های فرم کارگری بایستی دارای ویژگی‌های متنوعی باشد و این ویژگی‌ها در چهارچوب مقرارت سازمان بین المللی کار تنظیم شده است. تولیدی‌های لباس کار بایستی با توجه به موارد ذکر شده در این چهار چوب لباس کار با کیفیت در اختیار شرکت‌ها قرار دهند چرا که کیفیت این محصولات ارتباط مستقیمی با جان کارگران و نیرو های شرکت دارد.

لباس کار معمولاً به عنوان یک روپوش مشترک برای تنه، پاها و بازوها در برابر شرایط محیطی عمل می‌کند. لباس کارها معمولاً در دو نوع پیراهن و شلوار (دو عدد) تولید و نوع دیگر یک تکه یا به اصطلاح بیلرسوت دوخته می‌شوند.

جنس لباس کار معمولاً از الیاف خالص یا به نسبت الیاف خالص و مصنوعی و در مواردی کلیه الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می‌شود. واضح است که هرچه الیاف استفاده شده در پارچه خالص‌تر باشد، تبادل گرما ساده‌تر است و کار کردن در مناطق گرم و شرجی به مراتب ساده‌تر خواهد شد.

توضیحات بالا مقدمه‌ای بود که متوجه شویم اصلاً لباس کار به چه علتی استفاده می‌شود و یا این که اهمیت پوشش لباس کار در صنایع پر ریسک و پرخطر چقدر هست. در دنیا برندهای زیادی لباس کارهای تخصصی و صنعتی تولید می‌کنند که ما در این مقاله به شرح بهترین برندهای لباس کار در دنیا می‌پردازیم امیدواریم از خواندن این مقاله اطلاعات شما در حیطه مشخصات کاربردی لباس کار افزایش یابد.

در ابتدا به معرفی بهترین برند های لباس کار ایرانی و سپس خارجی خواهیم پرداخت:

برترین برند های لباس کار ایرانی

لباس کار ایمن صنعت ایران

شرکت ایمن تجهیز پدیدار نقش جهان با نام آشنای ایمن صنعت ایران از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولیدی لباس کار صنعتی و تأمین تجهیزات به روز در زمینه ایمنی، آتش نشانی و حفاظت فردی آغاز کرده، که ثمره این تلاش کسب رضایت حداکثری مشتریان در این حوزه می‌باشد. ایمن صنعت ایران یکی از بهترین تولید کننده لباس کار در کشور میباشد.

2

این شرکت به تجهیز کارگاه تولیدی خود به چرخ‌های کاملاً صنعتی و با به کارگیری نیروی کار ماهر، مصمم و با انگیزه و با گسترش فضای کارگاهی برای افزایش تیراژ تولیدات روزانه جهت هرچه بهتر پاسخگویی به مشتریان در صنایع کوچک و برزگ کشور را داشته است.

تولیدی لباس کار ایمن تجهیز پدیدار نقش جهان قابلیت تولید لباس کار در جنس‌های متفاوت و با رنگبندی گوناگون طبق نظر مشتریان را داراست.

آدرس سایت این شرکت: imensanaatiran.com

لباس کار ست ورک (Set work)

لباس کار ست ورک یکی از دوزندگان لباس کار ایمنی در ایران هست که سهم در دوخت لباس کار در ایران داشته است این شرکت در زمینه تولید فرم‌های اداری و لباس کار صنعتی نیز فعالیت دارد.

لباس کار سینا ورک (Sinawork)

از سال 1996 در زمینه محصولات (مانتو، پیراهن، لباس‌های زیر و شلوار) فعال بوده است و هم اکنون نیاز در استان خراسان از تولید کنندگان برتر شاخته می‌شود.

بهترین برند های لباس کار خارجی

لباس کار دیکیز (Dickies)

یکی از مدل‌های لباس کار آمریکایی است که دفتر اصلی آن در ایالت تگزاس قرار دارد. این شرکت محصولات و کالاها و مدل‌های متنوعی از وسایل و تجهیزات حفاظتی تولید می‌کند که به برخی از این محصولات اشاره می‌کنیم:

لباس کار کتان، بیلرسوت های کتان، لباس فرم اداری، دوبنده کتان، کفش‌های کتانی ایمنی، کوله پشتی، کمربند و غیره.

3

مؤسس این شرکت آمریکایی آقای ویلیامسون بوده که پیش از راه اندازی این شرکت محصولات و قطعات یدکی خودرو در تگزاس می فرخت. وی در سال 1918 شروع به کار کردند و بعداً با کمک همسر و فرزندانش، یک شرکت تولید لباس کار راه اندازی کردند. در سال 1922، ویلیامسون و پدر و پسر عمویش شرکت کاملشان را راه اندازی کرده و نام آن را ویلیامسون-دیکیز پروداکشنز گذاشتند.

این شرکت از زمان آغاز به کار پیشرفت خوبی داشته است، یکی از علل عمده رشد این شرکت، آن هم در زمانی که آمریکا به شدت در حال رکود بود، منجر به افزایش سودآوریش شد این بود که در طول نبرد جهانی دوم، دیکیز ده‌ها میلیون لباس فرم برای ارتش ایالت محتحد آمریکا تولید کردند. ویلیامسون پس از جنگ شروع به تولید کالاهای غیرنظامی کرد تا فروش ناخالص محصول خود را از نظر جغرافیایی افزایش دهد، انبارهای خود را افزایش داد و فضای ناخالص فروش خود را در داخل و خارج آمریکا گسترش داد.

آدرس سایت این شرکت : www.dickies.com

لباس کار بلورک (Bulwark FR)

شرکت بلورک از برجسته‌ترین تولیدکنندگان در زمینه لباس کارهای صنعتی هست، این شرکت به دلیل تولید لباس‌های تخصصی که مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و آتش دارند در دنیا شهرت دارد، لباس‌های تولیدی این شرکت به دلیل کیفیت و دوام بسیار خوب در دنیا شاخته شده هستند، این شرکت در زمینه تولید لباس کار صنعتی نیز، نام خوش آوازه در دنیا دارد که انواع یونیفرم‌ها، لوازم و تجهیزات حفاظت فردی تولید می‌کند.

آدرس سایت این شرکت: www.bulwark.com

لباس کار کارهات (Carhartt)

4

شرکت کارهات در این لیست نیازی به معرفی ندارد چراکه این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لباسکار در دنیاست، این شرکت خانوادگی از سال 1889 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید لباس های صنعتی و ایمنی تخصصی فعال بوده است.

آدرس سایت این شرکت: www. carhartt.com

لباس کار رانگلر (Wrangler)

شرکت رانگلر در ابتدا در سال 1947 تأسیس شد و پیشگام نوآوری و کیفیت در پوشاک و لباس است. امروزه آنها همچنین برای تولید پوشاک پایدار شناخته شده‌اند.

این برند محبوب در میان تولید کنندگان لباس کار در زمینه تخصصی لباس محافظ در برابر آتش گام‌های مهمی برداشته است.

آدرس سایت این شرکت: www.wrangler.com

لباس کار لاپکو (Lapco)

شرکت لاپکو یکی دیگر از تولید کنندگان مشهور و برجسته لباس کار برای پالایشگاه نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه برقی و تاسیسات از سال 1989 فعالیت خود را آغاز کرده است

این شرکت با هدف ایمن سازی و کسب رضایت مشتریان، لباس کارهای تولیدی خود را به صورت سفارشی برای مجموعه‌ها انجام می‌دهد که این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان این برند شده است.

آدرس سایت این شرکت: www.lapco.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.