۰ نفر

خسارات مالی و جبران ناپذیر در صورت فراموشی سرویس بنز و بی ام و!

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲
کد خبر: 570816
خسارات مالی و جبران ناپذیر در صورت فراموشی سرویس بنز و بی ام و!

سرویس مرسدس بنز و یا سرویس بی ام و مهم ترین اقدامی است که مالکان خودروهای مرسدس بنز و بی ام و باید به صورت مرتب و منظم انجام دهند، چرا که فراموشی سرویس دوره ای بنز و بی ام و،خسارات مالی و جبران ناپذیری برای مالکان در پی خواهد داشت.

برای جلوگیری از فراموشی و پیشگیری از این خسارات، سرویس در محل بنز و سرویس در محل بی ام و گزینه ای ایده آل جهت یادآوری سرویس بنز و یا سرویس بی ام و در شهرهای شلوغ و پرتردد می باشد.

در دنیای مدرن امروز و با پیشرفت شهرهای بزرگ و شلوغ شدن شهرها و در نتیجه افزایش ترافیک و همچنین مشغله های کاری و دغدغه های زندگی، توانایی رسیدگی به امور ضروری و غیرضروری را از ما سلب کرده است.شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در زندگی پر دغدغه امروزی حتی برای انجام کارهای مهم خود در شهری شلوغ مانند تهران به اصطلاح از خیر آن گذشته ایم و یا مدام آن کار را به آینده موکول کرده ایم.حال آن کار مهم خواه چکاپ دوره ای و تعویض روغن خودرو باشد،خواه چکاپ و آزمایش های دوره ای بدن ما باشد.علت این امر این نیست که این افراد به سلامت بدن و یا خودروی خود اهمیت نمی دهند یا اصلا" برای آن فرقی نمی کند که سکته قلبی کنند یا موتور خودروی آنها یاتاقان بزند!اتفاقا" وقتی زندگی این افراد را بررسی می کنیم می بینیم که افرادی هستند که به این مسائل اهمیت می دهند ولی به دلیل ازدیاد دغدغه های زندگی و مشغله های کاری، زمان و انرژی انجام این کارها را ندارند.

رانندگی در کمال آرامش در جاده اسالم به خلخال یا رانندگی پر تنش اتوبان همت؟!

تصور کنید برای انجام سرویس دوره ای خوردروی خود در شهر تهران بخواهیم به یک مرکز تعمیرگاهی معتبر که مورد تایید ما می باشد مراجعه کنیم.اگر آن مرکز تعمیرگاهی حتی داخل محدوده محل زندگی یا محل کار ما باشد با در نظر گرفتن ترافیک در بهترین حالت یک ساعت زمان می برد آن هم نه یک ساعت رانندگی در کمال آرامش در جاده های سرسبز و منحصر به فرد مانند اسالم به خلخال یا عباس آباد به کلاردشت! بلکه رانندگی پر تنش و استرس زا در هوای آلوده و ترافیک های کسل کننده اتوبان همت،حکیم و نیایش و...

یکی از مهم ترین دلایلی که این کارهای مهم به تعویق می افتند همین مساله ای بود که باهم بررسی کردیم.

مشغله بالای کاری افراد شاغل در دنیای امروزی

از دلایل مهم دیگر که باعث عقب افتادن سرویس های دوره ای و تعویض روغن و فیلترها می شود عدم وجود زمان کافی به دلیل مشغله بالای کاری افراد شاغل در دنیای امروزی می باشد.

فرض کنید شما مدیر یا کارمند یک شرکت هستید که از صبح زود تا غروب درگیر مسائل کاری خود در شرکت هستید.اگر بخواهید برای انجام سرویس دوره ای خودروی خود بعد از اتمام ساعت کاری مراجعه فرمایید اغلب به دلیل خستگی و نبود انرژی کافی این امر را به روز بعد موکول می کنید.ولی معمولا" روزهای بعد نه انرژی شما بیشتر خواهد شد و نه ساعت کاری شما کمتر می شود!

سرویس دورای خودرو بنز و بی ام و

سرویس در محل مرسدس بنز و سرویس در محل بی ام و 

علاوه بر ترافیک و مدیریت زمان، با پیشرفت تکنولوژی و علاقه ذاتی انسان به همین موضوع باعث شده تا ما غذای مورد علاقه مان را با یک تماس یا سفارش اینترنتی ثبت می کنیم و درب منزل تحویل می گیریم.اما امروزه این داستان فقط به غذا یا میوه مورد علاقه ما ختم نمی شود، از پوشاک و کالاهای مورد نظر ما گرفته تا تمدید بیمه نامه را فقط با یک تماس تلفنی و یا ثبت سفارش اینترنتی درب منزل یا محل کار خود تحویل می گیریم.

اما شاید برای شما جالب باشد که بتوانید فقط با یک تماس و یا یک کلیک خودروی مرسدس بنز و یا بی ام و خود را در سریع ترین زمان ممکن جلوی درب منزل و یا محل کار خود سرویس کنید.

سرویس بنز و سرویس بی ام و خود را با خیالی آسوده به بی بی شاپ بسپارید

با خدمات سرویس در محل بی بی شاپ از تعویض روغن موتور و انواع فیلترهای خودروی شما گرفته تا سایر خدمات سرویس دوره ای فقط با یک تماس تلفنی و یا ثبت سفارش اینترنتی در وبسایت بی بی شاپ امکان پذیر می باشد.

مزایای سرویس در محل بنز و سرویس در محل بى ام و:

  1. مدیریت زمان
  2. انتخاب زمان و مکان سرویس
  3. عدم رانندگى در ترافیک
  4. پرداخت اجرت مناسب

خدمات سرویس در محل بی بی شاپ شامل چه مواردی است؟

بی بی شاپ با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه واردات و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی و همچنین اکسسوری‌ های اورجینال مرسدس بنز و بی ام و یک مرجع تخصصی برای مالکان خودروی مرسدس بنز و بی ام و می باشد.در بخش خدمات سرویس در محل بی بی شاپ نیز خدمات متنوعی را در رابطه با تعمیر و نگهداری و همچنین سرویس بنز و سرویس بی ام و ارائه می‌دهد که شامل انواع چکاپ های هفتگی،ماهیانه و سالیانه خودروهای مرسدس بنز و بی ام و می شود.

خدمات سرویس در محل بنز و بی ام و با هدف افزایش رفاه حال مالکان خودروی بنز و بی ام و شامل دسته های کلی خدمات روغن،تعویض فیلترها، تسمه، لوازم برقی، بازدید چرخ‌ها، سیستم ترمز و سیستم روشنایی و ... می شود،که توسط کارشناسان فنی مجرب و آموزش دیده و مطابق با استانداردهای روز شرکت های مرسدس بنز و بی ام و انجام می گردد

  1. خدمات روغن شامل تعویض روغن موتور و تعویض روغن گیربکس
  2. خدمات فیلترها شامل:تعویض فیلتر روغن،فیلترهوا،فیلتر کابین و فیلتر سوخت
  3. خدمات تسمه ها شامل:تعویض تسمه کولر و تسمه دینام
  4. خدمات لوازم برقی شامل:تعویض شمع،وایر،کوئل،دینام و استارت
  5. خدمات بازدید چرخ ها شامل: تعویض زاپاس و تنظیم باد
  6. خدمات سیستم ترمز شامل تعویض لنت ها و سیم لنت
  7. خدمات سیستم روشنایی شامل تعویض و تعمیر چراغ های جلو و عقب و راهنما
  8. سایر خدمات بی بی شاپ شامل تعویض برف پاک کن،آیینه های جانبی،شیشه آینه ،جلوپنجره و بال صندوق و...
  9. خدمات بازدید خودرو شامل بازدید لنت های ترمز و چکاپ مایع شیشه شور و باطری و ...

بسته های سرویس بی ام و

چگونه از خدمات سرویس در محل بی ام و بهره مند شویم؟ 

 برای انجام سرویس مرسدس بنز یا سرویس بی ام و در زمان و مکان دلخواه شما دو راه وجود دارد:

  1. تلفن را بردارید با شماره تلفن 021284245 یا 09903939389 تماس بگیرید.
  2. با مراجعه به وبسایت  بی بی شاپ و مراجعه به قسمت سرویس در محل و پر کردن فرم مربوطه سفارش خود را ثبت کنید.

کارشناسان فنی در تیم بی بی شاپ سفارش شما را ثبت خواهند کرد و در کمترین زمان ممکن تکنسین های حرفه ای BBshop در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و تمام خدمات سرویس های مدنظر شما را با بالاترین کیفیت و با اجرت مناسب انجام خواهند داد.

خدمات سرویس در محل در روزهای پنج شنبه و جمعه هم امکان پذیر است؟

جهت رفاه حال و افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی خدمات سرویس در محل BBshop شامل سرویس بنز و سرویس بی ام و در تمامی روزهای هفته حتی پنج شنبه ها و جمعه نیز امکان پذیر می باشد.

بسته های سرویس بی ام و 

تیم بی بی شاپ جهت افزایش رضایتمندی مالکان خودروی بی ام و پکیج هایی مقرون به صرفه با نام بسته های سرویس بی ام و در نظر گرفته است.

بسته های سرویس بی ام و 3 نوع می باشند:

اما این بسته های سرویس بی ام و شامل چه مواردی هستند؟

این بسته های سرویس بی ام و مقرون به صرفه شامل موارد ذیل می باشند:

  1. پنج لیتر روغن موتور اورجینال
  2. فیلتر روغن
  3. فیلتر هوا

نکته مهم اینکه روغن موتور مورد استفاده در هر 3 بسته سرویس بی ام و و همچنین سرویس بنز از نوع اورجینال کمپانی مرسدس بنز و بی ام و بوده و دارای ضمانت اصالت کالا می باشند.

تفاوت بسته های سرویس بی ام و چیست؟

1-در بسته اورجینال سرویس بی ام و، علاوه بر 5 عدد روغن موتور BMW، 1 عدد فیلتر روغن BMW و 1 عدد فیلتر هوا BMW نیز از نوع اورجینال موجود می باشند.

 2-در بسته پیشنهادی سرویس بی ام و، 5 عدد روغن موتور و 1 عدد فیلتر روغن از نوع اورجینال می باشد ولی فیلتر هوا از نوع، "های کپی " می باشد که قیمت مناسب تری نسبت به فیلتر هوای اورجینال دارد و از لحاظ فنی دارای کیفیت قابل قبول می باشد.

 3-در بسته اقتصادی سرویس بی ام و، 5 عدد روغن موتور از نوع اورجینال می باشد ولی 1عدد فیلتر روغن و 1 عدد فیلتر هوا از نوع "های کپی " می باشند که قیمت مناسب تری نسبت به فیلتر روغن و فیلتر هوای اورجینال دارند و از لحاظ فنی دارای کیفیت قابل قبول می باشد.

برندهای مورد استفاده در بسته های سرویس بی ام و

1-برندهای اصلی:

بنا بر درخواست مشتریان چنانچه درخواست کالای مصرفی اورجینال را داشته باشند تمامی محصولات اورجینال و برندهای اصلی کمپانی مرسدس بنز و بی ام و شامل انواع روغن موتور،فیلتر روغن،فیلتر هوا،فیلتر کابین،لنت و سیم لنت با ضمانت اصالت کالا در انبار بی بی شاپ موجود می باشند.

 

لنت ترمز بی ام و

در رابطه با لنت بی ام و که یکی از مهم ترین قطعات مصرفی بی ام و می باشد،خیلی از مشتریان درخواست لنت ترمز اورجینال بی ام و را دارند.اما تهیه لنت ترمز اصلی بی ام و در بازار جزء دغدغه های مشتریان است.تیم بی بی شاپ با سابقه درخشان خود در زمینه واردات قطعات اورجینال بنز و بی ام و،انواع لنت اورجینال بی ام و را با ضمانت اصالت کالا ارائه می کند.

2- برند های افتر مارکت

چنانچه مشتریان عزیز درخواست کالای مصرفی افترمارکت را داشته باشند انواع فیلتر روغن برندهای روز آلمان و اروپا شامل MANN,MAHLE,Hengst و...  نیز در انبار بی بی شاپ موجود می باشد.

از برندهای معروف افترمارکت لنت بی ام و هم می توان به TEXTAR و febi اشاره کرده که جزء معتبرترین برندهای تولیدکننده لنت بی ام و در دنیا هستند که تمامی این محصولات در انبار BBshop موجود می باشند و شما می توانید با خیالی راحت لنت بی ام و خود را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه انجام فرآیند سرویس در محل BBshop و همچنین سفارش انواع قطعات و لوازم یدکی اورجینال مرسدس بنز و بی ام و، شما عزیزان می توانید به صفحه اختصاصی بی بی شاپ در اینستاگرام به آدرس@BBshop_ir مراجعه فرمایید.