۰ نفر

قیمت خودرو شاهین در بازار آزاد مشخص نیست!

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۰
کد خبر: 517872
قیمت خودرو شاهین در بازار آزاد مشخص نیست!

هیچ خرید و فروشی در خصوص شاهین انجام نشده و قیمت این خودرو در بازار آزاد نامشخص است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو عنوان کرد: قیمت خودرو در بازار آزاد، قبل از تعطیلات عید بازار به یک ثبات خوبی رسیده بود و اکنون پس از ۲ هفته تعطیلات این ثبات هنوز در بازار وجود دارد.

وی افزود:با وجود ثبات در بازار، معاملاتی انجام نمی شود اما در چند روز آینده این خرید و فروش بهتر خواهد شد. برای سر و سامان دادن به خرید و فروش در بازار آزاد به دنبال راه اندازی سامانه ای هستیم.اتحادیه به دنبال راه اندازی سامانه ای است که مردم در آن بتوانند قیمت‌های واقعی را ببیند و بعد اقدام به خرید کنند.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اشاره کرد: هیچ خرید و فروشی در خصوص شاهین انجام نشده و قیمت این خودرو در بازار آزاد نامشخص است. قیمت‌هایی که در خصوص این خودرو در بازار وجود دارد قیمت منطقی و دقیق نیست.

وی در ادامه گفت: پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ پاناروما ۳۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند.سمند ال ایکس ۱۸۲ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۸۵ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای ۱۴۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.