۰ نفر

اجاره ویلا در رامسر با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا

۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
کد خبر: 495664
اجاره ویلا در رامسر با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا

در میان شهرهای مختلف استان مازندران، رامسر همواره جزء محبوب ترین و توریستی ترین شهرها به حساب می آید بطوریکه این شهر، عامل مهمی در ترافیک های سنگین جاده چالوس می باشد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با رامسر و مناطق دیدنی این شهر توریستی و باارزش بیشتر آشنا شوید.

رامسر کجاست و راه های دسترسی به رامسر

رامسر به عنوان غربی ترین شهر استان مازندران شناخته می شود و درواقع مرز نوار ساحلی مازندران و استان گیلان به حساب می آید. گردشگرانی که قصد سفر به این شهر دیدنی و سرسبز را دارند همواره از دو راه می توانند سفر کنند. بهترین و سریع ترین راه دسترسی به رامسر، جاده چالوس می باشد بطوریکه گردشگران از شهر تهران وارد آزادراه تهران – شمال شده و راهی شهر چالوس می شوند و یا ابتدا به کرج سفر کرده و از شمال شرق کرج وارد جاده چالوس می شوند سپس شهر چالوس را به سمت غرب ترک کرده و به رامسر خواهند رسید.

در نظر داشته باشید مسیر جاده چالوس تا رامسر نزدیک به 230 کیلومتر بوده و گردشگران بیش از 4 ساعت در دراه خواهند بود اما این زمان مربوط به زمان خلوتی جاده بوده و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که شاهد ترافیک های سنگینی در جاده چالوس هستیم، مسیر 4 ساعته گاه به 6 ساعت هم می رسد لذا اگر میخواهید از این ترافیک رهایی یابید، پیشنهاد می کنیم از شهر رشت راهی رامسر شوید بطوریکه  ابتدا از تهران به سمت کرج و قزوین رفته و در داخل شهر قزوین وارد جاده قزوین – رشت شوید تا با ادامه مسیر و عبور از شهر رشت، به رامسر برسید.

خوب است بدانید استفاده از جاده قزوین – رشت حتی در تعطیلات، ترافیک بسیار کمتر از جاده چالوس داشته و علاوه بر رهایی از ترافیک، وارد جاده بسیار  زیبای رشت نیز خواهید شد.لازم به ذکر است اگر جاده رشت را انتخاب کردید تا از تهران به رامسر برسید، کمتر از 6 ساعت در  راه خواهید بود که گزینه ای منطقی در شرایط ترافیکی سنگین جاده چالوس می باشد.

وو

اجاره ویلا در رامسر از سایت لوکس ویلا

اگر می خواهید برای چند روزی دوری از شلوغی و آلودگی شهر به یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دیدنی استان مازندران سفر کرده و رامسر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید، همواره برای اجاره ویلا در رامسر می توانید میان تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، لوکس، دوبلکس و غیره در منطقه ساحلی و جنگلی شهر بهترین را انتخاب کنید. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید در اکثر شهرهای استان مازندران، نرخ اجاره ویلا در منطقه ساحلی به مراتب بیشتر از منطقه جنگلی است اما در رامسر، این موضوع کاملاً برعکس بوده و به لطف طبیعت سرسبز و بی نظیر رامسر، برای اجاره ویلا جنگلی در رامسر می بایست هزینه بیشتری نسبت به اقامتگاه های ساحلی پرداخت کرد.

اجاره ویلا استخردار در رامسر در مناطق ساحلی و جنگلی

اگر در سفر به رامسر می خواهید یکی از بهترین ویلاهای استخردار شهر را انتخاب کنید خوب است بدانید در منطقه ساحلی شهر، تعداد بسیار محمودی ویلا وجود دارد که دارای استخر بوده و همچنین این ویلاها دارای ساحلی اختصاصی نیز هستند اما بطور کلی، اکثر اقامتگاه های سمت ساحل رامس، هتل آپارتمان و سوئیت هستند که در میان ارزانترین اقامتگاه های شهر قرار دارند.

در منطقه جنگلی بخصوص ییلاقات اطراف رامسر، اکثر ویلاها لوکس و دوبلکس بوده و دارای استخرهای روباز به همراه چشم انداز بسیار جذاب و دلنشین از طبیعت سرسبز اطراف هستند. همچنین این ویلاها دارای امکانات دیگری از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو، محیطی لوکس و با معماری جذاب بوده و تعداد بسیار محدودی هم دارای استخر روباز و سرپوشیده هستند. لازم به ذکر است در فصل پاییز و زمستان به دلیل هوای سرد منطقه، اکثر ویلاها دارای استخرهای آبگرم بوده و در این ایام سال، اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم جزء پرطرفدارترین و در عین حال گرانترین اقامتگاه های شهر به حساب می آیند.

ووو

معرفی برخی از مناطق دیدنی رامسر

اکثر گردشگران تصور می کنند سفر به رامسر تنها به قدم زدن در ساحل و مشاهده جنگل های سرسبز و چشم انداز جذاب در ویلاها ی لوکس مناطق ییلاقی می باشد اما خوب است بدانید رامسر دارای مناطق دیدنی و جاهای دیدنی بسیار جذابی می باشد که بازدید از آن ها، خاطرات سفر به این شهر را بسیار جذاب تر می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به برخی از جاذبه های گردشگری رامسر بیاندازیم.

روستای جواهرده رامسر

روستای جواهرده همواره به عنوان توریستی ترین و جذاب ترین منطقه جنگلی در رامسر شناخته شده و منطقه ای بکر و سرسبز به همراه آب و هوایی دلنشین است و گردشگران بسیار کمی پیدا می شود که در سفر به رامسر از این منطقه جذاب بازدید نکنند. اگر شما هم می خواهید در  سفر به رامسر از روستای جوارده بازدید کنید، کافیست به جنوب غرب رامسر مراجعه کرده و وارد جاده رامسر – جواهر ده شوید تا پس از یک ساعت رانندگی در میان جنگل های مازندران، به روستای جواهر ده برسید.

در نظر داشته باشید هنگام ورود به روستا، می بایست هزینه را  تحت عنوان ورودی پرداخت کنید اما این هزینه، طبق گفته اهالی جواهرده صرف پاکیزه نگه داشتن منطقه می شود لذا گردشگران همواره در منطقه ای عاری از هرگونه زباله بوده و می توانند با آفرودسواری و جنگل گردی، لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد می کنیم هنگام بازدید از روستا، نگاهی هم به دریاچه معروف جواهرده نیز بیاندازید. اگر شما هم قصد رزرو ویلا در رامسر را دارید میتوانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

مجموعه تله کابین رامسر

بهترین منطقه رامسر برای تفریح و هیجان، مجموعه تله کابین رامسر است. این مجموعه در شرقی ترین منطقه رامسر قرار دارد و گردشگران می توانند در مجموعه علاوه بر سوار شدن و لذت بردن از تله کابین سواری، از سایر امکانات و خدمات جذاب مجموعه نیز بهرمند شوند. این امکانات شامل پینت بال جنگلی، شهربازی، کارتینگ و غیره می باشد.

بوستان جنگلی صفارود

در  میان مناطق جنگلی خوش آب و هوا، بوستان جنگلی صفارود یکی از بهترین مناطق برای پیک نیک می باشد. برای بازدید از بوستان جنگلی صفارود کافیست در شهر رامسر وارد جاده جواهرده شده و بعد از 10 کیلومتر رانندگی، به این بوستان جذاب و دلنشین برسید. در نظر داشته باشید در  فصل بهار و تابستان، بوستان جنگلی صفارود یکی از شلوغ ترین مناطق جنگلی رامسر به حساب می آید و خانواده های بسیاری در اینن بوستان بساط پیک نیک خود را پهن کرده اند تا ساعت ها از طبیعت و هوای دلنشین، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.