۰ نفر

معروف‌ترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 363638
معروف‌ترین مراکز خرید استانبول  در تور استانبول

وجود بهترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول از مهم ترین عوامل در جذب توجه گردشگران و توریست ها بوده است. از معروف ترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید آکمرکز ، کانیون و فوروم استانبول اشاره نمود که هر کدام از این مراکز از بهترین مرکزهای خرید می باشد.

آیا از اسامی معروف ترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول  با خبر هستید؟ آیا می دانید معروف ترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟ شهر استانبولی یکی از بزرگترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. این شهر همچنین با داشتن انواع مراکز خرید خود نیز توانسته است بهترین مقصد برای توریست هایی که می خواهند بی نظیرترین خرید خود را انجام دهند، می باشد. مراکز خرید استانبول از اصلی ترین زیرساخت های صنعت گردشگری این شهر بوده و همین امر سبب شده است سالانه میلیون ها گردشگر و توریست از این شهر و مراکز خرید آن بازدید داشته باشد. از معروف ترین مراکز خرید استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          مرکز خرید کانیون استانبول

-          مرکز خرید آکمرکز استانبول

-          مرکز خرید جواهیر استانبول

-          مرکز خرید فوروم استانبول

-          مرکز خرید مال اوت استانبول

در ادامه راجع به بهترین و لوکس ترین مراکز خرید شهر استانبول توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مرکز خرید کانیون استانبول

از بهترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید کانیون اشاره نمود که با داشتن معماری بسیار خاص و متفاوت خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که در دل این مرکز خرید یک سینمای کروی شکل وجود داشته که در همه ساعات روز بهترین و مشهورترین فیلم های جهان را به نمایش میگذارد و گردشگران می توانند به همراه استراحت در این سینما یکی از بهترین فیلم های جهان را نیز تماشا کنند. اگر به دنبال خرید پوشاک مارک دار و ارزان قیمتی هستید، مرکز خرید کانیون می تواند بهترین گزینه باشد و شما نیز میتوانید بازدید از این مرکز خرید را در اولویت های خود قرار دهید.

مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر از باشکوه ترین و بهترین مراکز خرید شهر استانبول در تور ارزان استانبول  بوده که در مجموع از 6 طبقه تشکیل شده است و با داشتن 280 فروشگاه مختلف توانسته است توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که این مرکز خرید با داشتن 14 رستوران مختلف خود، این فرصت را نیز برای گردشگران به وجود می آورد که بتوانند از لذیذترین و بهترین غذاهای بین المللی و ترک نیز میل کنند.

مرکز خرید فوروم استانبول

یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید فوروم می باشد که سالانه 20 میلیون نفر از این مرکز خرید بسیار شیک و لوکس بازدید داشته و شما میتوانید شاهد حضور 280 برند مختلف در این مرکز خرید بوده و برند مورد نظر خود را به راحتی در این مرکز خرید پیدا کرده و خرید استثنایی خود را از این مرکز داشته باشید. مرکز خرید فوروم در بخش اروپا شهر استانبول واقع شده است که دارای 5000 نفر کارمند خود از باشکوه ترین مراکز خرید در شهر استانبول و کشور ترکیه می باشد. از مهمترین جاذبه ی دیگری که در این مرکز خرید وجود داشته و گردشگران می توانند از آن نیز بازدید داشته باشند می توان به آکواریوم تورکوآزو بوده که با داشتن 10000 گونه مختلف آبزی خود یکی از بزرگ ترین آکواریوم های کشور ترکیه نیز به شما می آید و شما می توانید علاوه بر خرید به یادماندنی در این مرکز از این آکواریم نیز بازدید کرده و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید.

مرکز خرید آکمرکز استانبول

به گزارش سفر باتو ، از دیگر معروف ترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید آکمرکز اشاره نموده که در سال 1993 برای بازدید تمام عموم مردم افتتاح شد و چند سال بعد از آن نیز توانست بهترین جایزه معماری کشور ترکیه را اخذ نماید. با توجه به این امر می توان گفت که مرکز خرید آکمرکز با داشتن طراحی بسیار جالب خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران به خصوص گردشگران اروپایی را به سوی خود جذب کند. گردشگران می توانند لوکس ترین مغازه های زیورآلات فروشی را در این مرکز خرید مشاهده نموده و خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

مرکز خرید مال آف استانبول

در آخر می توان مرکز خرید مال آف را به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول  در تور های استانبول لحظه آخری نام ببریم که گردشگران و توریست هایی که از این مرکز خرید بازدید میکنند میتوانند انواع متنوعی از برندهای ترکیه ای و اروپایی را در این مرکز خرید مشاهد کرده و با توجه به بودجه در اختیار خود و لوازم مورد نیازشان اقدام به خرید داشته باشند. هم چنین گردشگران می توانند در این مرکز خرید از لذیذترین فست فود های مک دونالد نیز بهره منده شده و به همراه داشتن یک خرید استثنایی از غذاهای بسیار بی نظیری نیز استفاده کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا از این شهر خرید داشته باشید می توانید مرکز خرید مال استانبول را در اولویت های خود قرار دهید.