۰ نفر

تخفیف ۳۰ درصدی برق برای ماینینگ در روسیه با داراماینر

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 728328

داراماینر در فرصتی محدود، امکان ماینینگ با تخفیف ۳۰درصدی هزینه برق در کشور روسیه را فراهم کرده است.

تخفیف ۳۰ درصدی برق برای ماینینگ در روسیه با داراماینر

سرمایه‌گذاران می‌توانند با کمک داراماینر، در فارم‌های روسیه سرمایه‌گذاری کرده و از تخفیف 30 درصدی قیمت برق برای ماینینگ در این کشور بهره‌مند شوند. سرمایه‌گذاری در فارم‌های روسیه برای ایرانیان بسیار جذاب و سودآور نیز خواهد بود. چراکه براساس برآوردها اپ‌تایم ماینینگ در ایران ۶۰ و در روسیه ۹۷درصد است؛ در واقع این جمله بدان معناست که ماینینگ در کشور روسیه ۳۸ درصد سودآورتر از ماینینگ در ایران است و ایرانیانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ماینینگ دارند می‌توانند این کشور را انتخاب کنند. داراماینر به عنوان اولین پلتفرم ماینینگ در ایران، امکان سرمایه‌گذاری در فارم‌های روسیه را ممکن کرده‌است و شما می‌توانید برای ورود به این حوزه از داراماینر کمک بگیرید و به کمک داراماینر سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.

هزینه‌های بالای ماینینگ در دنیا

براساس آمار، به طور کل، هزینه برق برای ماینینگ بسیار بالاست. این هزینه، از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و در کشورهای مختلف اعداد متفاوتی را برای قیمت برق و نیز هزینه برق جهت ماینینگ مشاهده خواهید کرد؛ ضمن اینکه ماینینگ در برخی کشورها قانونی نیست. بر اساس بررسی‌ها، کویت ارزان‌ترین کشور جهان برای استخراج بیت‌کوین است در حالی که جزایر سلیمان گران‌ترین محسوب می‌شود. روسیه یکی از کشورهای ارزان با قیمت 8 سنتی به ازای هر کیلووات ساعت برای ماینینگ محسوب می‌شود.

روسیه، دومین قدرت ماینینگ در جهان

گزارش‌های بیت‌ریور حاکی از آن است که از پایان سه ماهه اول سال 2023، روسیه به عنوان دومین ارائه‌دهنده استخراج بیت‌کوین (BTC) در جهان رتبه‌بندی شده‌است، اولین کشور در این زمینه نیز آمریکا معرفی شده‌است. پس از روسیه با 1 گیگاوات، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به عنوان سومین قدرت بزرگ در استخراج بیت‌کوین در جهان با حدود 700 مگاوات (MW) نام برده می‌شوند. کانادا، مالزی، ارژانتین، ایسلند، پاراگوئه، قزاقستان و ایرلند با 400 مگاوات، 300 مگاوات، 135 مگاوات، 120 مگاوات، 100 تا 125 مگاوات، 100 مگاوات و 90 مگاوات به عنوان کشورهای بعدی در این حوزه معرفی شده‌اند.

البته سال‌های قبل، روسیه کشور سوم و قزاقستان کشور دوم بود؛ اما در نهایت روسیه از این کشور پیشی گرفته و به جای آن قرار دارد. نکته مهم دیگر در این زمینه آن است که استخراج بیتکوین در روسیه قانونی بوده و این امکان برای سرمایه‌گذاران ایرانی نیز فراهم است.

چرا روسیه؟

طبق مصوبات هیئت وزیران در 3 ماه تابستان بدلیل کمبود برق و حداقل 1 ماه زمستان به دلیل کمبود گاز فارم‌های قانونی باید خاموش باشند ولی در روسیه چنین خاموشی‌هایی وجود ندارد و فارم‌های داراماینر بالاتر از 97 درصد روشن بودن دستگاه‌های ماینر در سال را تضمین می‌کند. از طرفی هزینه برق ماینینگ و نگهداری ماینرها در روسیه بیش از 10 درصد از ایران ارزانتر است. همچنین در طرف دیگر قیمت ماینر در روسیه به دلیل کم بودن تعرفه‌های گمرکی نسبت به ایران حدودا 20 درصد ارزان‌تر است.

دارا ماینر

تخفیف 30 درصدی قیمت برق با داراماینر

شرکت داراماینر،  به عنوان اولین پلتفرم قانونی ماینینگ در ایران با ایجاد همکاری استراتژیک با بزرگترین فارم روسیه، بیت‌ریور، اکنون در فاز اول این همکاری، سرمایه‌گذاری با به صرفه‌ترین سود دلاری و 30 درصد تخفیف ویژه قیمت برق برای کاربران ایرانی جهت ماینینگ در کشور روسیه را فراهم اورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید با شماره‌های 09108706463 و 02188792017، تماس حاصل فرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha