۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی ها

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 635649
ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی ها

صبح امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت شد و افزایش قیمتی در حدود ۱۵ تومان را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کرد، صبح امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت کرد. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۵۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۸۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۶۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۰۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۱۶  تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۰۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۵۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی اندکی را در قیمت آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۱ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۸ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۱۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۹ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۷۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۰۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۱۸۷ برای خرید کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد.