۰ نفر

به دنبال افزایش قیمت دلار؛

خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبر: 626071
خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی

هرچند امروز اونس جهانی اندکی افت قیمت را تجربه کرد اما دلار در بازار آزاد متاثر از توقف مذاکرات با جهش قیمت روبرو شد و در آخرین روز معاملاتی هفته تا نرخ ٢٧ هزار و ٧٠٠ تومان پیش رفته‌است. بنابراین قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر روند صعودی دلار در بازار ارز اندکی افزایش قیمت نسبت به روز قبل داشته است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح امروز را با افزایش قیمتا نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد پس از افت قیمت تا نیمه‌ کانال ٢٧ هزارتومان مجددا به پیشروی در این کانال ادامه داد‌ و تا پله‌های انتهایی کریدور کانال ٢٧ هزار تومان پیش رفته است. اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را تجربه کرده‌است و به ١٩٢۶دلار و ٨ سنت به ازای هر اونس رسیده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ٨١٠ هزار تومان  قیمت خورده که با توجه به نرخ روز گذشته معادل ١٢ میلیون و ٨٠١ هزار تومان،  اندکی افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با  قیمت ۷ میلیون و ٣۶٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۲۷۰ هزارتومان، حدود ١٠٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. 

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ١٨٠ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته آن معادل ۴ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان، شاهد ٣٠ هزار تومان افزایش قیمت بوده است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که در مقایسه با آخرین قیمت آن معادل ٢ میلیون و ۴۵٨ هزار تومان در روز گذشته اندکی افزایش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، با افزایش قیمت انواع سکه در بازار، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ٣٠٠هزارتومان، نیم سکه، ٩٨۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ١١٠ هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ٩۵٣ هزارتومان حباب دارد.