۰ نفر

این بار جدی است؛

موافقت اولیه وزیر اقتصاد با استعفای عشقی / رضوانی فر بر کرسی سازمان بورس؟

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 682795
موافقت اولیه وزیر اقتصاد با استعفای عشقی / رضوانی فر بر کرسی سازمان بورس؟

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با طرح استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس در جلسه امروز شورای عالی بورس موافقت کرده است.بر اساس شنیده‌های خبرنگار اقتصاد آنلاین از سازمان بورس، در پی فشار برخی نمایندگان مجلس برای تغییر ریاست این سازمان، همزمان با استعفای عشقی از سازمان بورس، محمد رضوانی‌فر بعنوان رییس بعدی این سازمان مشغول به کار خواهد شد. رضوانی‌فر سابقه مدیرعاملی شستا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صبح امروز خبرهایی در خصوص استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شد. پیگیری ها نشان می دهد، وزیر اقتصاد با طرح این استعفا موافقت کرده است.هر چند طی چند هفته گذشته با اوج گیری انتقادها بارها خبر استعفا و یا برکناری عشقی مطرح شده بود، اما هر بار این موضوع تکذیب می شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس نیز بیان کرده است رئیس سازمان بورس به‌صورت کتبی استعفای خود را نوشته و این مسئله امروز در جلسه شورای عالی بورس بررسی می‌شود. برخی موارد از جمله مخالفت با برخی پیشنهاد‌های سازمان بورس برای گنجاندن در لایحه بودجه سال آینده مبنی بر حمایت از بازار دلایل این استعفا اعلام شده است

جلسه شورای عالی بورس برای تعیین رئیس جدید سازمان بورس ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه آغاز می‌شود. در این جلسه در باره انتصاب محمد رضوانی فر مدیرعامل اسبق شستا به عنوان رئیس جدید سازمان بورس تصمیم گیری خواهد شد.

برخی از موارد از جمله مخالفت با برخی پیشنهاد‌های سازمان بورس برای گنجاندن در لایحه بودجه سال آینده مبنی بر حمایت از بازار از جمله دلایل استعفای عشقی اعلام شده است.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار اقتصاد آنلاین از سازمان بورس، در پی فشار برخی نمایندگان مجلس برای تغییر ریاست این سازمان، همزمان با استعفای عشقی از سازمان بورس، محمد رضوانی‌فر بعنوان رییس بعدی این سازمان مشغول به کار خواهد شد. رضوانی‌فر سابقه مدیرعاملی شستا را در کارنامه خود دارد.