۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات؛

بورس به رنگ همیشگی/ شاخص کل باز هم در مسیر افت

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبر: 675739
بورس به رنگ همیشگی/ شاخص کل باز هم در مسیر افت

نشانی از تغییر جهت در بازار نیست.شاخص کل و هم وزن هر دو منفی و تنها تعدادی از تک سهم ها هستند که رگه های سبز را در بازار زنده نگه داشته‌اند.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛ بورس اولین روز معاملاتی آبان را هم قرمز آغاز کرد تا نشان دهد خزان بورس همچنان ادامه دارد.گرچه در چند دقیقه ابتدایی شاخص کل صعود مقطعی داشت اما با ورود عرضه کنندگان به بازار،دوباره بورس رنگ و بوی افت به خود گرفت و شاخص از آن موقع در مدار منفی سیر می‌کند.روند صعودی شاخص هم وزن اما دوام بیشتری داشت هرچند باز هم با افزایش فشار فروش در کلیت بازار،چند دقیقه مانده به نیمه بازار شاخص هم زن هم نزولی شد.

تا نیمه معاملات امروز، شاخص کل بورس افتی ۳هزار و ۶۳۲ واحدی را تجربه کرده است و در میانه کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی قرار گرفته است.

فولاد،فخوز،حکشتی و نوری تاثیرگذارترین نمادها برروی شاخص کل بودند.

شاخص هم وزن نیز با ۲۲۲ واحد افت همراه بوده است.

ارزش معاملات خرد هم به هزار و ۱۳۰ میلیادر تومان رسیده است که نشان از بهبود نسبی این نماگر نسبت به مقادیر هفته قبل در تایم مشابه دارد.

همچنین حقیقی ها تا اینجا۷۶ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

فسوژ با ۲۰.۵،حکشتی با ۱۶ و خاور با ۴ میلیارد تومان بیشترین ورود و شپنا با ۱۹،ونوین با ۸.۵ و فملی با ۶.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی  را ثبت کردند.

در میان صنایع،گروه حمل و نقل،انبارداری و ارتباطات با ۱۱.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود را از آن خود کرد و در سمت مقابل گروه بانک ها و موسسات اعتباری با ۲۹ میلیارد تومان بیشترین خروج را به ثبت رساند.