۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس بررسی شد؛

پیش بینی بورس فردا ۲۲دی۱۴۰۰ / سبز کمرنگ تابلوها، سرخ می شود؟

۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبر: 598619
پیش بینی بورس فردا ۲۲دی۱۴۰۰ /  سبز کمرنگ تابلوها، سرخ می شود؟

پیش‌ بینی کارشناسان حاکی از تداوم جریان خنثی و رنج بودن شاخص کل بورس است، اما آیا تغییری در روند بازار حاصل خواهد شد؟

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ به زعم اغلب کارشناسان با توجه به پایداری روند خنثی و رکودی بورس، نقطه شروع بازار با نقطه پایانی آن تقریبا در یک سطح قرار دارد و به نظر می‌رسد تا برطرف شدن ابهامات برجامی، تغییر ویژه‌ای در معاملات حاصل نخواهد شد.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات را بررسی کرده و گفت: روند معاملات در روزهای اخیر نشان می‌دهد، بازار به صورت یک نمودار سینوسی در حال حرکت است. به گونه‌ای که اگر روند بازار در انتهای آن صعودی باشد، در روز بعدی با سیری صعودی معاملات آغاز خواهد شد و بالعکس.

علی عصاری

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: در واقع، نقطه عطف در نیمه بازار است که روند به شدت تغییر می‌کند. کما اینکه امروز در ابتدای معاملات، شاهد سیری مطلوب در معاملات بودیم اما از اواسط بازار عرضه‌ها آغاز شد.

وی ادامه داد: طبیعتا این عرضه‌ها به روند معاملات فردا سرایت خواهد کرد و انتظار می‌رود در ابتدای معاملات، روزی پرعرضه داشته باشیم، اما از اواسط بازار، شاهد برگشت بازار به روند ثابت خواهیم بود.

عصاری در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط بورس به گونه‌ای است که نقطه شروع بازار با نقطه پایانی آن تقریبا در یک سطح قرار دارد و سعی می‌شود روند خنثی و رنج بودن شاخص حفظ شود.