۰ نفر

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۵ مرداد)

فولاد مبارکه در دومین روز پس از بازگشایی افت کرد

۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 548649
 فولاد مبارکه در دومین روز پس از بازگشایی افت کرد

سهام فولاد مبارکه اصفهان، همگام با شاخص کل سرخ‌پوش شد و بیشترین خروج پول حقیقی‌ها و تاثیر منفی بر شاخص متعلق به فولاد بود.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، برخلاف بازگشایی سبز روز گذشته، سرخ‌پوش شد و ۲.۳درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۸۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام در مجموع روندی نزولی در پیش گرفت و در محدوده ۱۰۴۰تومان به کار خود پایان داد. همچنین بیشترین خروج پول افراد حقیقی متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با ۲۲میلیارد تومان دومین نماد با بیشترین خروج پول بود. 

گفتنی است در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس هشت هزار و ۴۰۱واحد افت کرد که هزار و ۷۹۲واحد آن و بیشترین تاثیر منفی متعلق به این نماد بود. همچنین این نماد و نمادهای معاملاتی اوراق اختیار فروش تبعی سهام این شرکت، در تاریخ ۲۷تیر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی متوقف شدند و در روز گذشته مورخ ۴مرداد بازگشایی شدند.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۴۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۴درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۱۰۶میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۵۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۱۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۶۲درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۸۷میلیون برگه سهم(۸۲درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۹میلیون برگه سهم(۱۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۴هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حد.د ۱.۵میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۱۸هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۱.۱میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد5مرداد