۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام خودرو دارید، بخوانید(۲۲تیر) / سهام ایران خودرو سرخ پوش شد

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 544759
اگر سهام خودرو دارید، بخوانید(۲۲تیر) / سهام ایران خودرو سرخ پوش شد

در پایان معاملات بورس امروز، سهام ایران خودرو سرخ‌پوش و با بیش از یک درصد افت قیمت رو به رو شد.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو برخلاف دو روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۱.۶درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«خودرو» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۲۰۶تومان آغاز کرد. در ابتدا بازار قیمت این سهام تا ۲۱۰تومان نیز رشد کرد اما در ادامه با روندی نزولی مواجه شد. در نهایت این نماد بازار را در محدوده ۲۰۴تومان ترک کرد. همچنین حدود ۱۰میلیارد تومان خروج پول برای این نماد ثبت شد.

سهام ایران خودرو در آخرین معاملاتش به قیمت ۲,۰۳۸ریال معامله شد که نسبت به دیروز حدود ۲.۷درصد کاهش یافته است. همچنین ۳۲۳میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۲,۰۶۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «خودرو» به ۶۶میلیارد تومان رسید. ۸۳درصد خریداران حقیقی‌ها و ۱۷درصد آنها حقوقی‌ها بودند. ۳۲۰میلیون برگه سهم(۹۹درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و سه میلیون برگه سهم(۱درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۶۲هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها حدود چهار میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۷۹هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۸۰۰هزار سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خودرو22تیر