۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۱۹ تیر) / فولاد مبارکه با خروج پول حقیقی‌ ها مواجه شد

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۳
کد خبر: 543881
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۱۹ تیر) / فولاد مبارکه با خروج پول حقیقی‌ ها مواجه شد

سهام فولاد مبارکه اصفهان اولین روز هفته را با سرخ‌پوشی آغاز کرد و تاثیر هزار و ۶۳۴واحدی بر افت شاخص گذاشت. همچنین فولاد با خروج پول افراد حقیقی مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز کاری گذشته سرخ‌پوش شد و حدود دو درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۳۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهان نوساناتی کرد و در نهایت اولین روز هفته را در همان محدوده ۱۰۳۰تومان به پایان رساند. همچنین بیشترین خروج پول حقیقی‌ها متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با ۳۳میلیارد تومان دومین نماد با بیشترین خروج پول بود. گفتنی است در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس ۱۱هزار و ۳۰۸واحد افت کرد که هزار و ۶۳۴واحد آن متعلق به این نماد بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۳۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد کاهش یافته است. همچنین بیش از ۸۸میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۲۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۹۰میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۴۹درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۷۵میلیون برگه سهم(۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۳میلیون برگه سهم(۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد19تیر