امروز معامله‌گرها ۲۸۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۲.۴درصد از کل سهام کشت و صنعت شهداب ناب خراسان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «خودرو»، «خگستر»، «خساپا» و «وبملت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۸۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش‌ سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام نیرو محرکه‌ (خمحرکه) پس از بازگشایی ۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام محورسازان ایران‌خودرو (خوساز) با افت ۲۳درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۵۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «مواد و محصولات دارویی» با معاملات ۳۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۴درصد از کل سهام کشت و صنعت شهداب ناب خراسان (غشهداب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۲.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.03.19

رتبه بندی ارزش معاملات 00.03.19.gif