۰ نفر

سازمان بورس اعلام کرد؛

پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۴۳.۶میلیون نفر

۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۵۲
کد خبر: 514653
پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۴۳.۶میلیون نفر

امروز ۴۳میلیون و ۶۵۰هزار و ۶۱۸نفر از مشمولان سهام عدالت، نیمی از سود از سهام خود را دریافت کردند. سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای جزییات این پرداخت را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن اطلاعیه دوم سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توزیع سود سهام عدالت به شرح زیر است:

بسم االله الرحمن الرحیم

اطلاعیه دوم سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توزیع سود سهام عدالت

به استحضار سهامداران محترم مشمول سهام عدالت می رساند، مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهام دار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به  ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از سهام داران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد.

سهام عدالت

تعداد کل مشمولین سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۷۵ نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر فوت کرده اند. سود سهام این گروه، در حساب های آنان تا زمان تعیین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند. مابقی افراد کسانی هستند که اطلاعات حسابهای ایشان برای واریز سود سهام دردسترس نیست  و  آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند میتوانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir  شماره حساب خود را اعلام یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir  مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.

از سوی دیگر با توجه به گستردگی عملیات واریز سود، پیامکهای اطلاع رسانی توسط شبکه بانکی به تدریج برای هموطنان ارسال خواهد شد.  

یادآور می شود، همکاران ما در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه ۱۵۶۹ آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای شما عزیزان در زمینه توزیع سود سهام عدالت و نحوه ثبت نام در سامانه های تعیین شده برای دریافت مشخصات هستند.

سازمان بورس و اوراق بهادار