۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یارانه نقدی امشب واریز می‌شود / یارانه جاماندگان، همچنان بی‌سرانجام!

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۷
کد خبر: 561332
یارانه نقدی امشب واریز می‌شود / یارانه جاماندگان، همچنان بی‌سرانجام!

صد و بیست و هفتمین مرحله از یارانه نقدی، امشب بیستم شهریور ماه، راس ساعت24، به حساب مشمولان این یارانه واریز خواهد شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در اطلاعیه‌ای جدید، از پرداخت یارانه نقدی خبر داد؛ یارانه نقدی شهریور ماه، امروز شنبه، 20شهریور و راس ساعت24 به حساب مشمولان آن واریز خواهد شد.

مبلغ یارانه نقدی شهریور ماه مانند ماه‌های گذشته 45هزار و 500تومان برای هر نفر است و افرادی که مشمول این یارانه هستند، می‌توانند پس از واریز وجه، یارانه نقدی شهریور ماه را برداشت نمایند.

لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه این سازمان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه پانزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که این وام را دریافت کردند، ، کسر خواهد شد.

یارانه‌ جاماندگان؛ همچنان بی‌سرانجام

چندی قبل مقرر شده بود که جاماندگان یارانه‌های نقدی و معیشتی هم بتوانند برای دریافت این دو یارانه ثبت‌نام و مشمولان آن، این یارانه‌ها را دریافت نمایند؛ اما هنوز با وجود اینکه مدت زیادی از این اطلاعیه گذشته، دراین باره هیچ اطلاع‌رسانی خاصی صورت نگرفته و جاماندگان یارانه همچنان سردرگم هستند.

از سویی به آن‌ها گفته شده برای دریافت یارانه و ثبت‌نام، به صورت حضوری مراجعه نکنند و از سویی دیگر نیز باتوجه به گذشت زمانی نسبتا طولانی، هیچ شفاف‌سازی در این باره صورت نگرفته است.