۲ نفر

اطلاعیه مهم برای متقاضیان سهام عدالت

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 841309
اطلاعیه مهم برای متقاضیان سهام عدالت

وزارت کار اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به یک مصاحبه درباره «امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه» جوابیه‌ای به این خبرگزاری ارسال کرد که طبق قانون مطبوعات عیناً منتشر می‌شود.

در ادامه متن این پاسخ را می‌خوانید:

تعیین فهرست نهایی و احراز تخصیص یاعدم تخصیص سهام عدالت برعهده سازمان خصوصی‌سازی است

پیرو مصاحبه آن خبرگزاری با سرپرست سازمان خصوصی سازی تحت عنوان: «امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه» ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استان‌ها طی روزهای اخیر با مراجعه و تماس تعداد کثیری از افراد متقاضی سهام عدالت مواجه شده که در این زمینه نکاتی را به استحضار ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند:

در اجرای بند «ن» تبصره «۲» قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام از محل سهام پیشنهادی در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ برای حدود ۴.۷۰۰. ۰۰۰ نفر از افراد واجد شرایط که اغلب تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی هستند و بخشی دیگر که در مرحله قبلی طرح توزیع سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ دعوتنامه دریافت اما در مراحل بعدی، فرایند ثبت نام آنان قطعی نشده و جزو شش دهک درآمدی بوده‌اند توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت پیشنهاد شد و ثبت‌نام و معرفی این افراد ارتباطی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد.

این وزارتخانه با استفاده از پایگاه داده خود درصورت لزوم و درخواست سازمان خصوصی‌سازی صرفاً فهرست دهک‌های پایین درآمدی را پالایش و به سازمان خصوصی‌سازی ارسال خواهد کرد و در گذشته نیز روال این‌گونه بوده است. بنابراین تعیین فهرست نهایی و احراز تخصیص یاعدم تخصیص سهام عدالت و همچنین پاسخگویی در این خصوص نیز بر عهده سازمان خصوصی‌سازی است. لذا از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha