۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌ دهد؛

تایید خبر کمک اسپانسر استقلال به پرسپولیس / حق با فرهاد بود

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲
کد خبر: 549631
تایید خبر کمک اسپانسر استقلال به پرسپولیس / حق با فرهاد بود

در روزهایی که استقلالی ها با پاداش های فرهاد مجیدی روزگارشان را می گذرانند، تایید خبر کمک اسپانسر این تیم به پرسپولیس قطعا برای هواداران آبی غیر قابل هضم خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چندی پیش بود که فرهاد مجیدی اختلاف اش با حامی مالی باشگاه استقلال را علنی و اعلام کرد که کارگزار باشگاه به دلیل مشکلات با شخص وی، از کمک کردن به تیم دست کشیده و او هم دیگر اجازه نمی دهد تا دیگر لوگوی اسپانسر متبوع آنها روی پیراهن استقلال نقش ببندد. تهدیدی که کارساز هم شد و در چند هفته پایانی شاهد تغییر اسپانسر لباس آبی ها بودیم. البته که این اسپانسر جدید هم از همان قبلی ها بود و کسی نفهمید آخر سر زور فرهاد به کارگزار چربید یا آنها سرمربی را در بازی قدرت شکست دادند.

اما چیزی که پای هواداران را به این ماجرا باز کرد، کمک مالی حامی باشگاه استقلال به تیم رقیب یعنی پرسپولیس بود. خبری که از سوی هیچ شخص ذی نفعی تایید نمی شد و تنها آتش اختلافات کهنه دو تیم در بیرون از زمین را شعله ور می کرد. استقلالی ها اعتقاد داشتند در روزهایی که بحران سوء مدیریت و مشکلات مالی باعث شده بود تا تمرکز تیم بهم بریزد، آنها نیاز مبرمی به حمایت کارگزار مالی شان داشتند نه اینکه خبر کمک به صدرنشین لیگ و رقیب سنتی به گوش برسد. آن زمان این خبر تایید نشده بود تا اینکه امروز صبح و چند ساعت پس از جشن قهرمانی پرسپولیس، این شایعه توسط رییس هیات مدیره سرخ ها علنا به حقیقت پیوست. مجید صدری رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس کمک هشت میلیاردی داشته یا خیر گفت: "چه اشکالی دارد؟ چرا این موضوع را تایید نکنیم؟ ما مشکلات مالی زیادی داشتیم و در خصوص نحوه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC هم باید بگویم این کاری است که هر روز در حال پیگیری آن هستیم و امید داریم دوستان در وزارت امور خارجه هم به کمک ما بیایند."