۰ نفر

خطاب به سازمان بازرسی صادر شد؛

دستور رییس قوه قضایه برای پیگیری حقوق پرستاران

۱ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸
کد خبر: 491600
دستور رییس قوه قضایه  برای پیگیری حقوق پرستاران

سازمان بازرسی کل کشور باید با همکاری سازمان نظام پرستاری و بخش‌های مربوط در دولت خواسته‌های پرستاران را پیگیری کنند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید با همکاری سازمان نظام پرستاری و بخش‌های مربوط در دولت خواسته‌های پرستاران را پیگیری کنند تا ازا ین طریق آن چه در منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری بود، پیگیری و عملی شود.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی این موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دهد.

رئیس قوه قضائیه افزود: تجلیل از پرستاران در جایگاه خدمت به مردم، وظیفه همگان است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: امسال پرستاران در خدمتگزاری به مردم خوش درخشیدند و نشان فرشته رحمت که رهبر معظم انقلاب آن را به پرستاران دادند، در حقیقت نشانی ارزشمند است.

وی افزود: از خدمات همه پرستاران تجلیل می‌کنیم و برای همه کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند و شهید راه خدمت به مردم شدند، از خدا طلب آمرزش می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه پیگیری حقوق پرستاران را وظیفه همه بخش‌های مربوط دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در دیداری که مدتی قبل و در شرایط کرونایی با نمایندگان جامعه پرستاران کشور داشتیم، نکاتی را مطرح کردند که از همان زمان سازمان بازرسی کل کشور نکات و خواسته‌های آنان را دنبال کرد و گزارش سازمان نظام پرستاری در این باره حکایت از آن دارد که پرستاران به برخی از حقوق و خواسته‌هایی که دنبال آن بوده اند، رسیده اند، اما هنوز بخشی از خواسته‌های آنان محقق نشده است که در فرمایش‌های دیروز رهبر معظم انقلاب نیز آمده بود.