۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو فیدلیتی ( لینک و قیمت )

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 548266
ثبت نام خودرو فیدلیتی ( لینک و قیمت )

جزییات جدید از ثبت نام خودرو فیدلیتی اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پس از اعلام ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی مراکز مالی و بانک‌ها در تهران و البرز، زمان فروش آنلاین و ثبت نام خودرو فیدلیتی از تاریخ پنج مرداد به روز سه شنبه ۱۲مرداد تغییر یافته است. فروش به صورت آنلاین و از طریق وبسایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ در دور اول پیش فروش خودرو فیدلیتی از سوی شرکت بهمن موتور، مدل ۵نفره با قیمت ۶۵۵میلیون تومان و ۷نفره با قیمت ۶۷۰میلیون تومان به صورت نقدی برای فروش عرضه شده بود.

بررسی و تست فنی فیدلیتی، شاسی بلند جدید بازار خودرو

فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه مشتریان محترم عرضه خواهد شد. نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می‌توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

گفتنی است؛ شرکت بهمن موتور با سرمایه‌گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک بهمن موتور محسوب می‌گردد توجه خاصی بر روی  قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد.  فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان ۱۵۵اسب بخار و گشتاور ۲۳۰نیوتن متر دارای جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

فیدلیتی

فیدلیتی

قیمت و زمان فروش فیدلیتی اعلام شد + جزییات

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی