۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

شرایط ویژه خرید کوئیک اعلام شد +جدول

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
کد خبر: 509705
شرایط ویژه خرید کوئیک اعلام شد +جدول

در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله سایپا خریداران می‌توانند با پیش پرداخت 129میلیون و 755هزار تومان در دوره 90روزه و با پیش پرداخت 64میلیون و 800هزار تومان در دوره یک‌ساله، صاحب کوئیک دنده ای شوند.

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

فروش فوق العاده سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله سایپا، متقاضیان کوئیک R می توانند با پیش پرداخت 139 میلیون و 755 هزار تومان بعد از 90 روز و با پرداخت 69 میلیون و 800هزار تومان بعد از یک سال صاحب این محصول از سایپا شوند.متقاضیان خرید کوئیکS نیز، با پیش پرداخت 71 میلیون و 400 هزار تومان در دوره یکساله صاحب این خودرو خواهند شد.

لازم به یادآوری است در طرح های مذکور، قیمت خودرو وانت پراید ۹۱ میلیون تومان، تیبا ۸۷ میلیون تومان، تیبا ۲ معادل ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان، ساینا دنده‌ای ۹۳ میلیون تومان، کوییک دنده‌ ای ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان، کوییک R معادل ۱۳۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان و خودرو ساینا S نیز ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان خواهد بود.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و برای ثبت‌نام همه متقاضیان، از  شنبه ۹ اسفندماه و تنها به مدت ۳ روز، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز کرده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا، نسبت به ثبت‌نام محصول مورد نظر اقدام نمایند.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

سایپا

 

سایپا