۰ نفر

مدیرعامل بانک انصار به مناسبت عید قربان پیام داد

۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴
کد خبر: 145176
مدیرعامل بانک انصار به مناسبت عید  قربان پیام داد

مدیرعامل بانک انصار در پیامی با تبریک عید سعید قربان نجات امت اسلامی از شر طاغوت اعظم و حاکمیت وهابی – صهیونی در سرزمین وحی را آرزو کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    امت اسلامی در حالی به استقبال "عید سعید قربان" می‌رود که متأثر از نخستین سالگرد فاجعه غم بار منا و مکه و شهادت حجاج بیت الله در مراسم حج سال گذشته، در انتظار شکستن سکوت بهت‌آور مدعیان حقوق بشر در بلاد اسلامی و نهادهای بین المللی است.

     تردیدی نیست اقدام "آل سعود" در محروم ساختن بخش مهم و تأثیرگذاری از امت اسلامی برای حضور در فریضه قدسی حج و آوردگاه وحدت مسلمین در سرزمین وحی که همزمان با جنایات حیرت انگیز آنان در گستره‌ی جهان اسلام صورت می‌پذیرد مصداق "یصدون عن سبیل الله والمسجدالحرام" بوده و پرده‌ای از "جاهلیت مدرن" با نشان "وهابیت" را آشکار ساخته است.

     ملل و جوامع اسلامی در آرزوی پدیدار شدن دوره‌ی تاریخی جدیدی هستند که "صلح"، "امنیت"، "مودت"، "محبت" و "اندیشیدن به وحدت" و اتحاد علیه دشمنان مشترک اسلام عزیز و پیامبر اعظم (ص) سکه رایج و رویه غالب آنان گردد و با رهایی از فتنه "جهل نوین" و ریشه کن شدن "شجره خبیثه ملعونه آل سعود"، آیین حج ابراهیمی و جشن "عید اضحی" در اوج عزت، وحدت، شکوه، عظمت و درخشش برگزار شود و بشریت را بیش از پیش به سوی "عبودیت" و "معنویت"  فراخواند.

    عید سعید قربان را به آحاد ملت مؤمن، انقلابی، ولایی و خداجوی ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ بانک انصار تبریک و تهنیت عرض نموده و نجات امت اسلامی از شر "طاغوت اعظم" و حاکمیت وهابی – صهیونی  سرزمین وحی و تحقق حج ابراهیمی تحت مدیریتی والا و شایسته و امنیتی پایدار را از قادر منان خدای سبحان خواستارم.

آیت الله ابراهیمی

     مدیرعامل بانک انصار