۰ نفر

سهمیه سوخت این خودروها قطع می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 842492
سهمیه سوخت این خودروها قطع می‌شود

سید کاظم عزیزی، مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث اعلام کرد: اطلاعات کامل ناوگان ۳ میلیون دستگاه وانت بار در کشور از نظر دارا بودن بیمه شخص ثالث، بررسی شد و مشخص شدبیش از ۱۰ درصد این وانت بار ها، یعنی بیش از ۳۰۰هزار دستگاه از این ناوگان، فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سید کاظم عزیزی، مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث اعلام کرد: اطلاعات کامل ناوگان ۳ میلیون دستگاه وانت بار در کشور از نظر دارا بودن بیمه شخص ثالث، بررسی شد و مشخص شدبیش از ۱۰ درصد این وانت بار ها، یعنی بیش از ۳۰۰هزار دستگاه از این ناوگان، فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

او ادامه داد: در مرحله سوم از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، به وانت بارهای فاقد بیمه شخص ثالث، سهمیه سوخت تخصیص نمی یابد.

عزیزی تاکید کرد: از ماه های گذشته اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان صورت گرفته است؛ و در نتیجه این اطلاع رسانی ها بخشی از این خودروها اقدام به اخذ بیمه نامه کردند.

وی گفت: تاثیرات این قانون، روی اقدام به دریافت بیمه نامه از طرف دارندگان این خودروها، بسیار ملموس بوده است و این قانون از مهم ترین قوانین جهت هشدار برای دریافت بیمه نامه شخص ثالث است.

عزیزی در این باره اظهار داشت: در مورد تاکسی ها نیز در طی ۲ ماه اخیر این قانون اجرا شده است و دیده شد بیشتر از ۲۰ درصد جامعه هدف، اقدام به دریافت بیمه نامه شخص ثالث کردند و سهمیه سوخت مجدد برای آنها در نظر گرفته شد.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در نهایت افزود؛ مطابق این قانون، حرکت وسیله نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ممنوع بوده است و ارائه هرگونه خدمات نیز به این دسته خودرو ها، ممنوع است.

وی تاکید کرد: درج صحیح و دقیق اطلاعات را بیمه نامه، ضروری است و لازم است نسبت به وارد کردن اطلاعات درست، اطمینان حاصل کنید تا در تفکیک ناوگان دارای بیمه نامه و فاقد بیمه نامه، مشکلی ایجاد نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha