۰ نفر

خبر خوب برای معلمان حق‌التدریس

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبر: 842443
خبر خوب برای معلمان حق‌التدریس

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق نیروهای حق‌التدریس گفت: پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس و تثبیت کرونا تا اسفند سال گذشته انجام شده و اکنون به روز هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق نیروهای حق‌التدریس گفت: پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس و تثبیت کرونا تا اسفند سال گذشته انجام شده و اکنون به روز هستیم.

او درباره پرداخت حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات و حق‌التدریس ادامه داد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان مانده است که عددش به روز است و در حال تلاش هستیم که این هم رفع شود.

سخنگوی آموزش و پرورش درباره بدهی ۴۴ میلیارد تومانی این سازمان که اخیرا عنوان شده است گفت: حدود هشت هزار میلیارد تومان این رقم بدهی به صندوق ذخیره فرهنگیان است که بخشی از این پرداخت شده است چرا که زمانی مجلس این را تدوین کرد که یک سری از پرداختی‌ها را انجام نداده بودیم.

او درباره بودجه تخصیص یافته به سازمان آموزش و پرورش بیان کرد: بودجه امسال تا حدودی متناسب بسته شده است و امیدوارم براساس پیش‌بینی‌هایی که کردیم به موقع تخصیص یابد.

فرهادی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش، نهادی است که با کیفیت کار می‌کند و بودجه تخصیص داده شده به این سازمان،با کیفیت بالایی مصرف می‌شود.اگر بودجه بیشتری برای این نهاد در نظر گرفته شود، بدیهی است که کیفیت آموزش بالاتر می‌رود و تراکم کلاس ها نیز کمتر خواهد شد.

او در ادامه توضیح داد: بودجه امسال بر اساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، تقریبا بسته شده است و قرار است این سازمان،۱۰ درصد بیشتری را که آخر سال توزیع می کند، بین سال به ما تقسیم کند وهر ماه این بودجه را داشته باشیم.

با توجه به بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور،نهاد آموزش و پرورش کشور ۱۳‌.۱۷ درصد سهم از کل مصارف دستگاه های اجرایی کشور را به خود اختصاص می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha