۰ نفر

ترامپ: بایدن نمی‌داند که رئیس‌ جمهور آمریکاست / او یک مرد گیج است!

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 841534
ترامپ: بایدن نمی‌داند که رئیس‌ جمهور آمریکاست / او یک مرد گیج است!

ترامپ در جدیدترین حملاتش علیه وضعیت سلامتی بایدن اینطور ادعا کرد که او حتی نمی‌داند که زنده است و رئیس‌جمهور آمریکا است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از وضعیت سلامتی جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش در حزب دموکرات، مهارت‌های ارتباطی و رهبری جو بایدن را نقد کرده و سلامت ذهنی‌اش را زیر سوال برد.

وی همچنین بایدن را به این متهم کرد که به هیچ یک از وعده‌های انتخاباتی‌اش هم عمل نکرده است.

ترامپ در بخشی از انتقادات خود، بایدن را به ارسال پیام اشتباه در مورد موضوعاتی مانند روابط روسیه و اوکراین و «اسرائیل» متهم کرد. با این حال بایدن در پاسخ به این انتقادات مطرح شده ، ضمن اشاره به سوابق خود، تعهداتش در مورد امنیت رژیم صهیونیستی را یادآوری کرد.

نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در انتقاد از بایدن اینطور گفت: او یک مرد گیج است. نمی‌تواند دو جمله را کنار هم بگذارد. نمی‌داند کجاست، حتی نمی‌داند که زنده است و رئیس‌جمهور آمریکاست.

انتقاد ترامپ راجع به حافظه و سلامت ذهنی بایدن در حالی انجام گرفت که خودش سن پسر کوچکش، بارون را در حین صحبت فراموش کرد. ترامپ سپس با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرد: ما باید ۵ نوامبر به بایدن پایان دهیم.

وی با اشاره به تصمیم بایدن برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی در صورت حمله این رژیم به رفح، او را به دشمنی با رژیم صهیونیستی و یهودیان متهم کرد و سپس به رای‌دهندگان یهودی نسبت به حمایت از بایدن هشدار داده و خاطر نشان کرد: بایدن یک فاجعه برای اسرائیل است. مشکل اینجاست که او حتی از فلسطینی‌ها هم متنفر است و نمی‌داند باید چه کار کند.

اظهارات انتقادی ترامپ علیه بایدن در مجموعه‌ ویدئوهایی مطرح شد که او در شبکه اجتماعی خود موسوم به حقیقت منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha