۰ نفر

تاثیر یادگیری زبان بر تجارت حرفه‌ای

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 838066
تاثیر یادگیری زبان بر تجارت حرفه‌ای

آیا می‌دانید که یادگیری زبان و مهارت‌های انگلیسی شما تا چه اندازه بر شغل و تجارت شما تاثیر دارد؟ آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده بودید که نداشتن مهارت در زبان انگلیسی می‌تواند شما را از پیشرفت در حرفه تجاری‌تان باز دارد؟ یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را در زمینه نوشتن و مکاتبات تجاری، بالا ببرید. برقراری ارتباط با شرکت‌های دیگر و پرزنتیشن یا ارائه قابلیت‌های خدمات تجاری شما از طریق مهارت داشتن در انگلیسی و به ویژه اصطلاحات رایج در محیط‌های تجاری ممکن می‌شود.

امروزه، زبان انگلیسی بیشترین گفتگو کننده در روی زمین را دارد، اما جالب است بدانید که تعداد افرادی که انگلیسی زبان مادری آنهاست، نصف کسانی است که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد گرفته‌اند. دلیل این است که انگلیسی یک زبان جهانی است که در ارتباطات و تجارت در سراسر جهان استفاده می‌شود. بنابراین با بهبود مهارت‌های انگلیسی، آمادگی بیشتری برای شرکت در دنیای تجارت حرفه‌ای خواهید داشت. دلایل تاثیر یادگیری زبان بر تجارت حرفه‌ای را در ادامه بخوانید.

گسترش فرصت‌های تجاری 

اگر می‌خواهید یک تجارت حرفه‌ای را در بازار بین‌المللی انجام دهید تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی برایتان از واجبات است. این امر می‌تواند به شما کمک کند تا فرصت‌های تجارتی‌تان را گسترش بدهید. امروزه می‌توان به راحتی تمامی اطلاعات را از اینترنت کسب کرد و باید دانست که بیش از 85% از سایت‌های مهم به زبان انگلیسی هستند. شما می‌توانید با یادگیری زبان انگلیسی، شرکت‌های مناسب در زمینه کسب و کار و تجارت خود را بیابید و با آنها در تماس باشید و به این ترتیب به گسترش فرصت‌های تجاری خود بپردازید. 

امکان بهتر معرفی کردن کار و تجارت

تصور کنید در یک سمینار یا کنفرانس شرکت کرده‌اید و می‌خواهید در گفتگوهای غیررسمی، خود و تجارتتان را به نمایندگان شرکت‌های تجاری بین‌المللی معرفی یا پرزنت نمایید. در چنین شرایطی داشتن مهارت مکالمه به زبان انگلیسی بسیار مهم است؛ چون باید فرصت را در لحظه به دست آورد و به اصطلاح عامیانه در هوا قاپید. در این شرایط و موقعیت‌های مشابه هر اندازه که مهارت مکالمه شما بیشتر باشد و در زمینه گفتگو به زبان انگلیسی مسلط‌تر باشید، بهتر می‌توانید ارتباطات تجاری خود را گسترش دهید. این یکی از دلایلی است که یادگیری زبان بر تجارت حرفه‌ای شما تاثیر می‌گذارد.

یافتن فرصت‌های شغلی در بازار تجارت 

از آنجایی که تجارت امروز در یک دهکده جهانی اتفاق می‌افتد، تمامی شرکت‌های حرفه‌ای تجاری، نیاز به روابط بین‌المللی دارند. به همین دلیل توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی برای موفقیت در بسیاری از صنایع مهم است. هنگامی که شرکتی برای معرفی کسب و کار خود یا خرید یک قطعه نیاز به تماس با فردی در خارج از کشور است، به افرادی نیاز دارند که بتوانند این ارتباط را به درستی برقرار کنند. 

در واقع کارفرمایان در سراسر جهان همیشه به دنبال کارمندانی هستند که بتوانند به زبان انگلیسی روان صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند. پس با صرف زمان برای تقویت مهارت‌های انگلیسی خود، می‌توانید به کارفرمایان بالقوه نشان دهید که آماده استفاده مؤثر از زبان انگلیسی برای مکاتبه و شرکت در جلسات هستید. بنابراین باید آموزش زبان انگلیسی را در راس برنامه‌های خود قرار دهید. این مهارت شما را واجد شرایط تعداد بیشتری از مشاغل می‌کند و به شما امکان می‌دهد در دنیای تجارت پیشرفت کنید.

برقراری ارتباط در حوزه تجارت

آموزش زبان انگلیسی به شما در برقراری ارتباط در حوزه تجارت کمک می‌کند. حتی اگر در داخل کشور خودمان مشغول کارهای تجاری هستید، نیاز به ارتباطات خارجی دارید. ارتباطات درست قلب موفقیت یک کسب و کار است. هنگامی که همکاران و شرکای تجاری با هم ارتباط برقرار می‌کنند، قادر به همکاری و کار به عنوان یک تیم برای توسعه ایده‌ها و راه حل‌ها هستند. بنابراین با آموزش زبان انگلیسی  و به ویژه آموختن واژگان تخصصی تجاری، قادر خواهید بود که توانایی خود را در برقراری ارتباط در محیط‎های تجاری بهبود بخشید. 

https://lh7-us.googleusercontent.com/PKkb1gP0eGM7L4aGB5Pr0jskghzQulleWo8f3sgyMxf7wythv-o5qAWKHcxl7pYZS16sreFcxA-nQyCcLQT_k5eGlfkINlIRsMhZXRPtCv1ESQX_POJf99KWsWhm8fdU4ZFDEaDGU6GrCYG8bjM8dw

شما می‌توانید به صورت آنلاین از مراکز معتبری مانند آکادمی زبان لینگانو انگلیسی را بیاموزید. مطمئنا یادگیری زبان انگلیسی، موجب می‌شود که اصطلاحات و عبارات مناسب برای مذاکرات و جلسات مورد استفاده در دنیای تجارت را فرا بگیرید. به این ترتیب اعتماد به نفس و دانش لازم برای ارتباطات راحت با هم تیمی‌های خود در دنیای خارج را به دست خواهید آورد. هر اندازه که توانایی‌های شما در برقراری ارتباطات بین‌المللی بالاتر رود و بتوانید امکان مشارکت فعال در بحث‌ها را پیدا نمایید، تجارت خود و کارفرمایانتان را گسترش می‌دهید. 

تاثیرگذاری در روابط بین‌المللی

یادگیری زبان انگلیسی و به ویژه آگاهی داشتن از اصطلاحات انگلیسی تجاری، می‌تواند به شما کمک کند در تجارت خود حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. صحبت کردن به زبان انگلیسی، به ویژه در محیط‌های کاری، اغلب چالش برانگیزتر از نوشتن به زبان انگلیسی است. در حالی که ممکن است بدانید چه می‌خواهید به زبان انگلیسی بگویید، اما نتوانید آن را به راحتی بیان کنید. 

هر اندازه که بتوانید در روابط بین‌المللی خود بهتر انگلیسی صحبت کنید، بیشتر می‌توانید بر آنها تاثیر گذاشته و اعتماد حرفه‌ای آنها را جلب کنید. کسانی که در مکالمه و بیان نظرات خود مشکل دارند، در جلسات مهم یا در سخنرانی‌ها هم خود اعتماد به نفس کمتری داشته و هم کمتر می‌توانند بر شرکای تجاری، مشتری‌های بالقوه و... تاثیر بگذارند یا رقبای خود را از میدان به در کنند. پس یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند روشی راهگشا برای تاثیرگذاری در روابط بین‌المللی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha