۱۰ نفر

فوری / اسامی شهدای حادثه کرمان

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبر: 817638
فوری / اسامی شهدای حادثه کرمان

لیست کامل اسامی مجروحان و شهدای انفجار کرمان منتشر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علوم پزشکی کرمان اعلام کرد. اسامی مجروحان و شهدا تا ساعتی دیگر از طریق سایت علوم پزشکی و اورژانس اعلام خواهد شد. مردم ضمن حفظ آرامش، از تجمع و حضور در اطراف بیمارستان‌های محل بستری مجروحان خودداری کنند.  

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور درباره تغییر آمار شهدای حادثه کرمان گفت: در این گونه حوادث که جان‌باختگان نزدیک به محل حادثه آسیب زیادی می‌بینند، پیکرهایی که قطعه‌قطعه شده‌اند معمولا در یک کاور جمع‌آوری می‌شود و در آمارهای اولیه هریک از کاورها را پیکر یک نفر تلقی می‌کنند اما در بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص می‌شود که چندین کاور مربوط به بخش‌هایی از پیکر چند نفری است که جان‌باختن آن‌ها ثبت شده و مربوط به فرد جدیدی نیست.  براساس آخرین آمار تاکنون ۸۴ نفر در حادثۀ تروریستی کرمان شهید شده‌اند و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

اسامی شهدای انفجار کرمان

اسامی مجروحان حادثه تروریستی کرمان 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمرقند IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    دیدید چگونه شهرِ کرمان لاله گون شد دیدید که سنگفرشِ خیابان غرقِ خون شد دیدم که پَر پَر کودکان در خون تپیدند در خونِ خویش آغشته گشته،آرمیدند اصغر به یک گوشه گلویِش را شکافتند اینگونه قلب و روحِ دنیا را گداختند دیدم علیِ اکبری که غرقِ خون شد صحرای محشر بود و دشمن درجنون شد عباس را دیدم که دستش را بُریدند آن چادُر زینب،که بر خاکش کشیدند دیدم مظاهر را که در خون غوطه ور بود در سینه اش روحِ سلیمان شعله ور بود دیدم بسی زینب به زیرِ دست و پا بود امروز دیدم شهرِ کرمان، کربلا بود مرتضی امیرتیموری (سمرقند) سیزدهم دیماه 402کرمان
  • علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    تو که اسامی رو نداری گه میخوری مینویسی اسامه کشته شدگان شما بی وجودا از مردم داغدیده هم شرم نمی کنین
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    😭😭😭