۰ نفر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

عرضه فرصت‌های شغلی در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 808009
عرضه فرصت‌های شغلی در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف

سیزدهمین نمایشگاه کار شریف فرصت دوباره‌ای برای کارجویان فراهم کرده است تا با شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر در سراسر کشور ملاقات کرده و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛  نمایشگاه کار شریف  برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ در دانشگاه شریف برگزار شد. این نمایشگاه بستر مناسبی برای ملاقات حضوری کارآفرینان، کارفرمایان و کارجویان ایجاد کرده و در تقویت برند کارفرمایی سازمان‌ها نیز تاثیرگذار است.

هر سال کارجویان و کارآموزان بسیاری در این نمایشگاه جذب شرکت‌های معتبر و بزرگ می‌شوند. جاب ویژن که تجربه برگزاری نمایشگاه کار در سال‌های متوالی از جمله نمایشگاه کار ایران در برج میلاد را داشته است، در سیزدهمین نمایشگاه کار شریف نیز میزبان کارجویان خواهد بود. این نمایشگاه با حضور نزدیک به ۳۰ سازمان در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ام آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

مراحل ثبت نام در نمایشگاه کار ۱۴۰۲

برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه کار شریف، ابتدا باید یک رزومه در سایت جاب ویژن برای خودتان داشته باشید. مراحل ساخت رزومه نیز بسیار آسان است و قالبی استاندارد را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به صورت رایگان رزومه‌ای حرفه‌ای برای خود بسازید. سپس می‌توانید در سایت جاب ویژن با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار و کارآفرینی شریف آشنا شده و فرصت‌های شغلی مناسب خود را انتخاب کنید. در آخر فقط کافیست که به صورت حضوری به نمایشگاه کار شریف در دانشگاه صنعتی شریف سری بزنید و با سازمان‌های مختلف به صورت رو در رو ملاقات کنید. توجه داشته باشید که تمامی این مراحل برای شما کارجویان گرامی رایگان است.

مزایای حضور در نمایشگاه کار شریف

در نمایشگاه کار شریف ۱۴۰۲، هر شرکتی غرفه‌ای جداگانه دارد و با مراجعه به این غرفه‌ها، می‌توانید با فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها آشنا شوید. همچنین ملاقات حضوری شما با منابع انسانی شرکت‌های مختلف می‌تواند دیدی کلی در مورد فرهنگ سازمانی هر شرکت به شما بدهد. علاوه بر این می‌توانید از تجارب شغلی بسیاری از افراد حاضر در نمایشگاه بهره ببرید. در حقیقت می‌توان گفت در هیچ رویدادی مانند نمایشگاه کار نمی‌توانید تعداد زیادی شرکت معتبر در سراسر کشور همراه با افراد متخصص را در کنار هم پیدا کرده و این فرصت را داشته باشید که با تک تک آن‌ها به صورت حضوری ملاقات کنید.

با نمایشگاه کار ۱۴۰۲، فرایند استخدام را آسان‌تر طی کنید

همه‌ی ما می‌دانیم که فرایند کاریابی معمولا سخت و استرس‌زا است و تا وقتی شغل مناسبی برای خود پیدا نکرده‌ایم، نمی‌توانیم آرامش کافی در زندگی داشته باشیم. با این حال، نمایشگاه کار ۱۴۰۲ این فرایند را تا حد زیادی آسان‌تر کرده است. شما می‌توانید تنها با ساختن رزومه در سایت جاب ویژن، به صورت حضوری به نمایشگاه کار رفته و با هزاران فرصت شغلی در سازمان‌های مختلف آشنا شوید و در غرفه هر شرکت، رزومه جاب ویژن خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

نمایشگاه کار ۱۴۰۲؛ فرصتی طلایی برای فارغ‌التحصیلان

معمولا فرایند یافتن شغل مناسب برای کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و سابقه کاری چندانی ندارند، سخت‌تر است؛ زیرا اغلب سازمان‌ها برای استخدام، داشتن سابقه کاری را الزامی می‌دانند. با این حال در نمایشگاه کار شریف می‌توانید فرصت‌های کارآموزی زیادی را در سازمان‌های معتبر با حقوقی مناسب پیدا کرده و با آن‌ها مسیر شغلی خود را آغاز کنید.

بسیاری از دانشجویان و کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند در نمایشگاه کار آنلاین توانستند فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای خود پیدا کنند. حال با توجه به حضوری بودن این نمایشگاه، مزایای بیشتری مانند ملاقات حضوری با بسیاری از شرکت‌ها و ساختن راه‌های ارتباطی بسیار خوب، شامل حال کارجویان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha