۰ نفر

فیلم تست و بررسی کی ام سی / خودرو پرچمدار کرمان موتور را بخریم یا نه؟

۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲:۱۵
کد خبر: 818001
فیلم تست و بررسی کی ام سی / خودرو پرچمدار کرمان موتور را بخریم یا نه؟

کی ام سی K۷ را باید خودرویی دانست که برای استفاده های خانوادگی ساخته شده و امکانات رفاهی و تجهیزاتی که روی آن نصب شده، همگی نشان از این دارد که می خواهد برای یک خانواده، راحت باشد. امکاناتی نظیر سیستم صوتی Infinity، حافظه و ماساژور برای صندلی ها، روکش های چرمی صندلی ها، فیلتر هوای بسیار قوی برای اتاق، پشت آمپر و صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و دیگر امکانات بکار رفته روی این خودرو همگی نشان از خودرویی با هدف رفاه برای سرنشینان است.

اخیراً خودروی کی ام سی K۷ که در حقیقت همان خودروی جک X۷ است، توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده است. شاسی بلند KMC K۷ چهره ای کاملاً متفاوت نسبت به خودروهای معمول بازار دارد و از نظر ابعاد و اندازه، خودرویی بزرگ تر نسبت به هیوندای سانتافه است. کی ام سی K۷ حال رسماً پرچمدار کرمان موتور خواهد بود و با انبوهی از امکانات قصد دارد تا به رقابت با دیگر چینی های پرادعای بازار برود. 

موتور بکار رفته روی این خودرو ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری است که دقیقاً ۱۴۹۹ سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر ۱۷۴ اسب بخار در ۴۸۵۰ دور و ۲۵۱ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور را تولید کند. این نیرو به کمک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو اگرچه با جثه ای بزرگ عرضه شده اما تک دیفرانسیل است و اصلاً نسخه دو دیفرانسیل آن توسط جک عرضه نشده است.

در فیلم بالا می توانید فیلم تست و بررسی کی ام سی K۷ را ببینید و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید. همچنین در طول این فیلم، به صورت عملی خودرو را در شهر و پیست تست کرده ایم و یک شتاب صفر تا صد کیلومتر گرفته ایم و با کمک دستگاه حرفه ای، شتاب های اولیه و ثانویه KMC K۷ را بدست آورده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha