۰ نفر

رئیسی: جوانان و مردم ما تصمیم گرفته‌اند تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنند + فیلم

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 812558
رئیسی: جوانان و مردم ما تصمیم گرفته‌اند تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنند + فیلم

رئیس جمهور در جمع مردم کرج گفت: اگر می‌خواستیم با این تهدیدها متوقف شویم، باید در کشور رشد اقتصادی نداشتیم؛ امروز ما رشد اقتصادی داریم؛ دشمن می خواست تولید متوقف شود ما تولید را متوقف نکردیم؛ تولید در کشور روز به روز افزایش دارد اگر می خواستیم به تهدیدهای دشمن توجه کنیم، افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در حوزه کالاهای اساسی نداشتیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم کرج گفت: اگر می‌خواستیم با این تهدیدها متوقف شویم، باید در کشور رشد اقتصادی نداشتیم؛ امروز ما رشد اقتصادی داریم؛ دشمن می خواست تولید متوقف شود ما تولید را متوقف نکردیم؛ تولید در کشور روز به روز افزایش دارد اگر می خواستیم به تهدیدهای دشمن توجه کنیم، افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در حوزه کالاهای اساسی نداشتیم.

رئیسی افزود: امروز تلاش در حوزه تولید و عرصه های مختلف با قوت ادامه داد اقتصاد مقاومتی را برای کشور یک ضرورت می دانیم اقتصادی که با تکانه ها، تکان نخورد؛ مردم ما مصممند، دولت هم خودش را خدمتگزار مردم می‌داند.

وی ادامه داد: در دور اول آمدن ما در استان ها و شهرستان ها مصوباتی بود که بخش قابل توجهش امروز که در استان البرز هستم، می بینم که انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha