۰ نفر

جنایت ۱۸ساله‌ها در فریدونکنار

۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱
کد خبر: 237746
جنایت ۱۸ساله‌ها در فریدونکنار

پلیس قاتل فراری جوانی۱۸ ساله را که از دوستان مقتول بود، دستگیر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ۲۱ آذرماه امسال پرونده نیابت قضایی همراه با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان پرونده قتل عمد در شهرستان فریدونکنار ارجاع شد و اطلاعات پرونده حکایت از آن داشت که سه جوان ساکن شهر تهران ، در ۱۶ آذر برای تفریح به شمال کشور رفته و در شهرستان فریدونکنار ویلایی را اجاره کرده‌اند اما یک روز پس از اجاره ویلا زمانیکه مالک برای دریافت اجاره روزانه به در ویلا رفته بود کسی پاسخگوی او نشده و سرانجام مالک ویلا با استفاده از کلید یدک وارد ساختمان شده و در داخل ساختمان با جسد یکی از این سه جوان به نام مجتبی متولد 1378 مواجه شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با همراهی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار ، ضمن شناسایی محل سکونت یکی از دو جوان متواری شده به نام عرفان متولد 1379 در منطقه تهرانپارس – خیابان احسان ، به محل سکونت عرفان مراجعه و در ۲۲ آذرماه موفق به دستگیری وی شدند.

عرفان در اعترافاتش گفت: نیمه شب روز حادثه با ماشین مقتول ، برای تفریح به فریدونکنار رفتیم ؛ حدودا ساعت 5 صبح به فریدونکنار رسیدیم و ویلایی اجاره کردیم . برای رفع خستگی مقداری مواد مصرف کرده و پس از آن خوابیدیم ؛ خوابیده بودم که با صدای درگیری بیدار شدم ؛ زمانیکه از خواب بیدار شدم ، علی را دیدم که چاقوی خون آلودی در دست داشت و مجتبی نیز روی زمین افتاده بود. ترسیده بودیم، به همراه علی به لب دریا رفتیم و علی چاقو را به دریا انداخت. پس از آن مقداری موادمصرف کرده و با پراید مجتبی به تهران برگشتیم ؛ ماشین را در خیابان احسان رها کرده و هر کدام به خانه خودمان رفتیم تا اینکه امروز دستگیر شدم.

با دستگیری اولین متهم پرونده، خودرو رها شده مقتول نیز در خیابان احسان کشف و محل سکونت علی . س متولد 1378 نیز در خیابان امین شناسایی و او نیز در 22 آذرماه دستگیر شد. علی در اعترافاتش صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: پس از مصرف مقداری مواد، حدودا ساعت 7 صبح خوابیدیم؛ در حالت خواب و بیدار بودم که احساس کردم کسی سراغ گوشی تلفن همراهم رفته است ؛ متوجه شدم که مجتبی در حال برداشتن چند شماره تماس متعلق به دوستان خصوصی ام است؛ به این کارش اعتراض کردم که در ادامه با یکدیگر درگیر شدیم. چاقوی عرفان روی مبل قرار داشت ؛ آنرا برداشته و چند ضربه به سمت مقتول پرتاب کردم که یکی از آنها به شکم مجتبی خورد؛ در همین زمان عرفان نیز از خواب بیدار شده و متوجه موضوع شد. چاقو را داخل دریا انداختیم و با ماشین مجتبی به تهران برگشتیم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت‌: با توجه به وقوع جنایت در شهرستان فریدونکنار ، هر دو متهم در اختیار پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار قرار داده شدند.