۰ نفر

اخذ وقت سفارت کانادا در ترکیه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹
کد خبر: 269739
اخذ وقت سفارت کانادا در ترکیه

اخذ ویزای کانادا متقاضیان زیادی در سرتاسر دنیا دارد که با توجه به هدف سفر افراد نوع ویزا متفاوت می‌باشد.

تمامی فعالیت‌های سفارت کانادا در ایران به حالت تعلیق درآمده است و شهروندان ایرانی برای دریافت ویزا باید از طریق نمایندگان قانونی در کشورهای همسایه همانند ترکیه اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق آنلاین نیز مراحل اخذ ویزای کانادا را انجام دهند. اخذ وقت سفارت کانادا در شهرهای آنکارا و استانبول صورت می‌گیرد.

لایلا

مزیت اخذ وقت سفارت کانادا در ترکیه چیست؟

مزیت بزرگی که اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول دارد، امکان پرواز روزانه به این شهر است؛ توجه کنید که تمام مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری در دفتر VAC در کمتر از ۱ ساعت پایان می‌یابد و در صورتی که متقاضیان بتوانند از پرواز روزانه استفاده کنند، می‌توانند در اولین ساعات صبح راهی استانبول شوند و پس از انجام انگشت‌نگاری و گشت و گذار در شهر استانبول، در بعد از ظهر همان روز به ایران بازگردند و از اقامت در استانبول معاف شوند. این ویژگی در مورد وقت سفارت کانادا در آنکارا وجود ندارد و متقاضیان مجبور به اقامت دو روزه در آنکارا هستند.

انواع ویزای کانادا

ویزای توریستی

متقاضیانی که قصد تفریح و بازدید از مراکز گردشگری و توریستی کانادا را دارند مستلزم دریافت ویزای توریستی این کشور را دارند. این نوع ویزا به صورت یک بار ورود (Single) و چندبار ورود (Multiple) صادر می‌شود و برای مدت مشخصی اعتبار دارد. نکته‌‌ی قابل توجه این است که ویزای multiple به مدت 10 سال اعتبار دارد. برای دریافت ویزای توریستی کانادا در ترکیه می‌توانید از طریق تور آنکارا و تور استانبول به این کشور سفر کنید.

ویزای کار کانادا

هرساله هزاران نیروی کار خارجی برای بازده‌های زمانی مشخص درخواست ویزای کار کانادا را صادر می‌کنند. ویزای کار کانادا داری شرایط خاصی می‌باشد و کشور کانادا نیروهای کار ماهر و باتجربه را جذب می‌کند. به یاد داشته باشید برای این‌که مجوز کاری کانادا را اخذ نمایید به شرکت و کارفرمایی نیاز است که شهروند دائمی این کشور باشند.

ویزای تحصیل

بیش از 13000 دانش‌آموز درخواست ویزای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را می‌دهند. سیستم آموزشی کانادا از کیفیت بالایی برخوردار است و هرساله مقاله‌های علمی و پژوهشی از سوی دانشگاه‌ها و مراکز علمی این کشور به چاپ می‌رسد. متقاضیانی که با استفاده از این ویزا وارد خاک این کشور می‌شوند باید مدارکی که نشان‌ دهنده‌ی توان مالی آن‌ها جهت پرداخت هزینه‌های دوران فرصت مطالعاتی و مخارج زندگی در کانادا می‌باشد را ارائه دهند.

ویزای سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های اخذ ویزای کانادا، سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری، متقاضی باید تعهد دهد که تا مبلغ 800000 دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند و این مبلغ تا 5 سال نزد دولت کانادا خواهد ماند. همچنین شما باید مدارکی ارائه دهید که نشان دهد که به اندازه‌ی کافی پول برای پشتیبانی مالی خانواده‌ی خود در این کشور خواهید داشت.