۰ نفر

سبزهای غمگین و قرمزهای شاد بازار ارز امروز

۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۰۴
کد خبر: 158470
سبزهای غمگین و قرمزهای شاد بازار ارز امروز

در بازار ارز امروز 25 آبان دلار، درهم و ریال عربستان با افزایش قیمت سبز پوش شده و در مقابل یورو، پوند و لیر با برتن کردن رنگ قرمز روز را به پایان بردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت 3665 تومانی دلار که نسبت به روز گذشته 0.41 درصد افزایش داشت، متقاضیان این پول سبز را باز دچار نگرانی کرد که تا چه زمانی برای تبادل میان ریال و دلار هزینه بیشتری باید بپردازند. سوالی که برایش کارشناسان و دولت هریک پاسخ متفاوتی دارند. درحالی که اکثر کارشناسان نرخ رشد بیشتری را پیش بینی می کنند دولتی ها از آرامش بازار خبر می‌ دهند.

در پیشتازی دلار اما حال یورو و پوند به ترتیب با کاهش 0.87 و 0.76 درصد نسبت به روز گذشته برای متقاضیان رضایت بخش بود. رنگ های قرمز افت این دو ارز هرچقدر که دلار اخم بر پیشانی نشاند لبخند را برای خریداران به ارمغان آورد.

لیر ترکیه نیز که به دلیل مسافرت‌های کاری و تفریحی برای ایرانی ها کاربرد بیشتری دارد به دلیل ناآرامی ها همچنان به مسیر نزولی خود ادامه داده و با افت 0.27 درصدی در قیمت یک هزار و 127 تومان آرام گرفت.

جدول زیر قیمت روز جاری دلار و انواع ارزهای پرطرفدار و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت ها می تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛

 

جدول ارز

 

گفتنی است؛ برای اطلاع از جدیدترین تغییرات نرخ طلا، انواع سکه، دلار و انواع ارز، شاخص بورس تهران، قیمت انواع خودرو و مدل های مختلف موبایل می توانید به صفحه اصلی سایت اقتصاد آنلاین، بخش قیمت ها مراجعه نمایید.