۰ نفر

همراهی اونس و دلار، طلا را گران کرد

۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۳۶
کد خبر: 153790
همراهی اونس و دلار، طلا را گران کرد

ارزش طلای خام 18 عیار با توجه به روند صعودی ارزش اونس جهانی و دلار آمریکا روند صعودی به خود گرفته و هر گرم از این فلز گران بها 110 هزار و 888 تومان داد و ستد می‌شود.

برخلاف روزهای گذشته روند ارزش گذاری اونس جهانی و دلار در بازار آزاد یکسان بوده و این روند، ارزش طلای خام 18 عیار را افزایش داده است. با توجه به ارزش 1269 دلار و 10 سنتی اونس جهانی و ارزش 3617 تومانی دلار آمریکا ارزش هر گرم طلای خام 18 عیار 110 هزار و 888 تومان ارزش گذاری شده است.

در کنار روند صعودی ارزش طلای خام 18 عیار تنها ارزش سکه طرح امامی روند صعودی به خود گرفته و ارزش سکه تمام بهار، ربع سکه و سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت به کار خود ادامه می‌دهند همچنین تنها ارزش نیم سکه روند نزولی به خود گرفته است.

آنچه در ذیل می آید جدول قیمت روز جاری طلا و سکه و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت‌ها می‌تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛

 

جدول طلا

 

گفتنی است؛ برای اطلاع از جدیدترین تغییرات نرخ طلا، انواع سکه، دلار و انواع ارز، شاخص بورس تهران، قیمت انواع خودرو و مدل های مختلف موبایل می توانید به صفحه اصلی سایت اقتصاد آنلاین، بخش قیمت ها مراجعه نمایید.