۰ نفر

رونمایی از سری ۷ ب ام و تا پایان سال جاری در ایران

گزینه نهایی نمایندگی ب ام و در ایران مشخص شد/ زمینه برای تولید ب ام و در ایران فراهم است

۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷
کد خبر: 162828
گزینه نهایی نمایندگی ب ام و در ایران مشخص شد/ زمینه برای تولید ب ام و در ایران فراهم است

مدیر فروش پرشیا خودرو با اشاره به اینکه این شرکت گزینه نهایی شرکت ب ام و برای اعطای نمایندگی در ایران است، گفت: مطالعات فنی و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری و تولید محصولات این برند با مشارکت خودروسازان داخلی در ایران صورت گرفته اما تصمیم گیرنده نهایی شرکت ب ام و است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، پیام صالحی مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو با اشاره به اینکه با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام گزینه گزینه نهایی نمایندگی ب ام و در ایران از سوی این خودروساز ممکن است 3 تا 6 ماه به تعویق بیافتد، گفت: احتمالا وزارت صنعت که پیش از این پایان آذر ماه را آخرین مهلت برای ثبت نمایندگی واردات خودروهای خارجی اعلام کرده بود، مهلت اعلام شده را تمدید خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سهم شرکت پرشیا خودرو از بازار ب ام و در ایران 35 درصد است، خاطر نشان کرد: واردکنندگان این خودرو گارانتی دو ساله را از شرکت پرشیا خودرو برای مشریان خود خریداری می کنند. این در حالی است که گارانتی ارائه شده توسط پرشیاخودرو به مشتریان 5 ساله است و در کنار آن سرویس های مربوط به اقلام مصرفی خودرو تا دو سال به صورت رایگان انجام می شود به طوری که دارنده خودرو فقط هزینه بنزین را پرداخت می کند.

صالحی در پاسخ به سوال اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه با توجه به ممنوعیت واردات و شماره گذاری خودروهای آمریکایی در ایران تکلیف شماره گذاری خودرو x4 ب ام و چگونه خواهد بود؟ خاطر نشان کرد: با توجه به مسایل پیش آمده در مورد خودروهای آمریکایی فعلا جلو شماره گذاری خودرو x4 ب ام و گرفته شده است اما باید ببینیم که چه تفسیری از این قانون خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه آیا از این مدل خودرو در گمرک ایران وجود دارد که منتظر ترخیص باشد، اظهار کرد: تعدادی از این خوردها ترخیص شده، تعدادی در گمرک است و تعدادی هم در مبدا آماده ورود به کشور اما در نهایت باید ببینیم دولت و مجلس در این مورد چگونه تصمیم گیری خواهند کرد.

صالحی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه دلیل پرشیا خودرو اقدام به اجرای طرح فروش شرایطی بدون بهره کرد، تصریح کرد: شرایط فروش اقساطی به استراتژی و موجودی خودروهای شرکت بستگی دارد و دلیل آن رقابت با بازار نبوده است.

پیام صالحی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام شده واردات خودرو منوط به سرمایه گذاری واردکننده در زمینه تولید داخل به کشور است، تاکید کرد احتمالا این قانون مربوط به خودروهای عام تر است.

صالحی در پاسخ به سوال دیگر اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه سال گذشته مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده بود که از سوی شرکت ب ام و پالس هایی برای سرمایه گذاری در ایران دریافت کرده اند اما به احترام نمایندگی این شرکت در ایران مذاکرات ادامه نیافته است، آیا ب ام و برنامه ای برای سرمایه گذاری در ایران دارد یا خیر؟ گفت: فعالیت ها در سه بخش واردات، شبکه فروش و تولید در ایران پیگیری می شود که در بخش تولید مطالعات فنی و توجیه اقتصادی طرح صورت گرفته اما در نهایت تصمیم گیرنده در این بخش شرکت ب ام و خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرشیا خودرو دارای خط تولید در ایران است، تاکید کرد: شرکت پرشیا خودرو متعلق به گروه فرزانگان است که بیش از 20 سال سابقه قطعه سازی دارد و از تامین کنندگان اصلی سایپا و ایران خودرو است.

مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت پرشیا خودرو با اشاره به اینکه خط تولید پژو پارس را در شیراز داریم و در صورت تصمیم شرکت ب ام و در ایران از این خط تولید استفاده خواهیم کرد، افزود: به نظر می رسد از زمان تصمیم گیری به تولید 6 ماه تا یکسال محصول تولید شود.

صالحی از رونمایی سری 7 ب ام و تا پایان سال در ایران خبر داد و گفت: پرشیا خودرو در راستای بهبود خدمات و اطمینان خاطر مشتری اقدام به ارائه خدمات استاندارد می کند و مشتری را اصل می داند.

همچنین در این نشست مزدا موسوی مدیر بازرایابی پرشیا خودرو نیز از گارانتی ٥ساله خودروهای ب ام و، سرویس رایگان دوساله و امداد شبانه روزی بعنوان اصول مشتری مداری در خدمات پس از فروش پرشیاخودرو خبر داد و گفت: توانسته ایم در سال های گذشته بنا به اذعان سازمان حمایت از مصرف کنندگان رتبه نخست رضایت  مشتریان را دریافت کنیم .