۰ نفر

استارتاپ با طعم تخفیف

معرفی بهترین سایت‌های تخفیف ایرانی

۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱
کد خبر: 92456
معرفی بهترین سایت‌های تخفیف ایرانی

احتمالا شما نیز دوست دارید همیشه کالاها را ارزانتر از قیمت فروش بخرید. چانه زنی را فراموش کنید. فقط کافیست استارتاپهای تخفیف را بشناسید.

مدتی است که یکی از مدل های تجارت الکترونیکی در ایران با اقبال و توجه خوبی از سوی شرکت ها و مردم مواجه شده است و شاهد هستیم که سایت های زیادی در این زمینه راه اندازی شده اند. این سایت ها میکوشند تا با برقراری ارتباط با تامین کنندگان کالا و خدمات و ارائه خدمات تخفیف دار، بر تعداد مشتریان تامین کنندگان افزوده و همچنین خود نیز از مزایای بسیاری مانند دریافت پورسانت و یا تبلیغات منتفع شوند. با افزایش متقاضیان این کسب و کار، رقابت داخلی نیز بوجود آمده و بنابراین صاحبان این نوع از تجارت الکترونیک میکوشند تا با نوآوری خدمات متمایزی را به مخاطبان ارائه دهند. به گزارش دریک، سایت های بسیاری در این زمینه فعال هستند که در این نوشتار سعی میکنیم برخی از سایتهای فعال در این حوزه تجارت الکترونیک را معرفی نماییم.

نت برگ

نت برگ موفق ترین سایت های تخفیف گروهی ایرانی است. روش کار سایت نت برگ به این صورت است که با مذاکره و شراکت با کسب‌ و‌ کار‌های تراز اول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌ طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصد را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد. نت برگ تخفیفات شهر های اصفهان ، کرج ، مشهد و شیراز را نیز برای مخاطبان شهرستانی ارائه میدهد.

تخفیفان

تخفیفان یکی دیگر از سایتهای پیشرو در زمینه ارائه خدمات تخفیفی بوده و خدمات متنوعی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه می دهد. دسته بندی موضوعی و ارائه تخفیف برای برخی از شهرستانها نیز از خدمات دیگر تخفیفان است. شهر های اصفهان،شیراز، مشهد، رشت، قزوین، کرج و کیش از شهرهایی هستند که میتواند برای آنها در تخفیفان اطلاعات تخفیفی را یافت.

دابی آفر

دابی آفر نیز یک سیستم فروش تخفیف انواع کالا و خدمات است که در قالب یک سایت اینترنتی به مخاطبان این امکان را می دهد روزانه از اطلاعات تخفیفهایی که در شهر وجود دارد مطلع شوند. این تخفیفها توسط تیم دابی و تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار به اتفاق طراحی می شود و روزانه از طریق ایمیل به مخاطبان اطلاع داده می شود. اگر تخفیف مورد نظر برای مخاطبان جذاب باشد، براحتی به سایت مراجعه کرده و با صرف چند دقیقه وقت تخفیف مورد نظر را دریافت می کنند. این تخفیف ها گاهی اوقات به ۹۰ درصد هم می رسد.

گلد تگ

یک کسب و کار تخفیفی دیگر که خدمات خود را برای اکثر شهر های ایران ارائه میکند.

فراتگ

فراتگ یک سایت خرید و تخفیف گروهی است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه تجارت الکترونیک آغاز نموده است. تیم فراتگ با بررسی و نیازسنجی بازار، با ارائه‌دهندگان خدمات و فروشندگان کالا وارد مذاکره می‌شود و کالا و خدمات موردنیاز مخاطبان را با تخفیف مناسب ارائه می‌کنند.