۰ نفر

مرگ یک کارگر در آتش‌سوزی خیابان ۱۷ شهریور

۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳
کد خبر: 247548
مرگ یک کارگر در آتش‌سوزی خیابان ۱۷ شهریور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در تعمیرگاهی در خیابان ۱۷ شهریور و فوت یک کارگر خبر داد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲:۴۶ دقیقه امروز ۵ بهمن، در یک تعمیرگار خودرو در خیابان ۱۷ شهریور تهران رخ داد. سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، او با اشاره به اینکه این تعمیرگاه و تعویض روغنی حدود ۲۰۰ متر بود که سه دستگاه خودرو در آن وجود داشت، اظهار داشت: کارگران مشغول کار بر روی یکی از خودروها بودند و یک کارگر نیز داخل چال‌سرویس مشغول به کار بود که آتش‌سوزی اتفاق افتاد و خودرو پرشیا و چال‌سرویس دچار حریق شدند.

ملکی افزود: به گفته شاهدان عینی در ابتدا انفجار کوچکی هم بر روی خودرو پرشیا اتفاق افتاده بود که کارشناسان علت آن را بیان خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: دستگاه‌های آتش‌نشانی ۳ دقیقه بعد از اطلاع به محل رسیدند که آتش خودرو و چال‌سرویس در حال گسترش بود. در لحظات اولیه ۴ نفر از کارگران که در تعمیرگاه دچار مصدومیت شده بودند، توسط آتش‌نشانان خارج و تحویل اورژانس داده شدند.

او افزود: متاسفانه چال‌سرویس شعله‌ور بود که توسط آتش‌نشانان حریق اطفا شد و کارگری که داخل آن قرار داشت به بیرون منتقل شد اما جان خودش را از دست داد بود.

ملکی در پایان گفت: کارشناس در محل حادثه برای بررسی علت آن حاضر است و تا دقایقی دیگر محل به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود.