۰ نفر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس امروز

ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبر: 473554
ورق برگشت؛ صف‌های فروش سنگین شد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم هزار و ۵۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت فلرات اساسی بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۴۹۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاینسارینا امامی، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۲۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «گشان» و «حکشتی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی، ۴۹۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «دی»، «خودرو» و «رانفور» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۲۰میلیارد تومان (۵۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۲۰میلیارد تومان (۵۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) به ۳.۸ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «دباغی،پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید  حدود ۲۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹ درصد از پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۴۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۶۳ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.07.21

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.07.21