۰ نفر

عملکرد درخشان یک صندوق سرمایه‌گذاری در جشن صعود بورس؛

بازده 100 درصدی صندوق افق ملت در 4 ماه / «افق ملت» نیامده دو برابر شد

۹ مهر ۱۳۹۷، ۸:۴۵
کد خبر: 304079
بازده 100 درصدی صندوق افق ملت در 4 ماه / «افق ملت» نیامده دو برابر شد

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سهام «افق ملت» با مدیریت تامین سرمایه بانک ملت، در فاصله چهار ماه از شروع به فعالیت خود، بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این صندوق با نماد معاملاتی «افق ملت» از تاریخ ششم خرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری این صندوق در تاریخ شروع فعالیت در حالی ۱۰ هزار ریال بوده است که خالص ارزش دارایی‌های این صندوق در روز هشتم مهرماه سال ۱۳۹۷ به ازای هر واحد به بیش از ۲۰،۵۰۰ ریال رسیده و توانسته در این مدت کوتاه بازدهی بیش از ۱۰۰ درصدی برای سرمایه‌گذاران خود محقق کند. 

گفتنی است، ترکیب اصلی پرتفوی این صندوق طی مدت مذکور شامل صنایع فلزات اساسی، کانی‌های فلزی و پتروشیمی بوده است که با تکیه بر سهام ارزنده از نظر بنیادی و با استفاده از بررسی‌های تیم کارشناسی خود توانسته است، با ریسک کم به بازدهی مطلوب دست یابد. 

شایان ذکر است، با توجه به پرتفوی متنوع این صندوق و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بزرگ و ارزنده ریسک سرمایه‌گذاری‌های این صندوق پایین نگه داشته شده است. 

صندوق سرمایه‌گذاری «افق ملت» در این مدت ثابت کرده است که توانایی کسب بازده مناسب را برای دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری خود دارد؛ بنابراین صندوق سرمایه‌گذاری افق با توجه به مدیریت معتبر و عملکرد درخشان خود یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای افرادی است که می‌خواهند بخشی از دارایی‌های خود را در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کنند. 

از طرفی این صندوق با دارا بودن بازارگردان فعال، فرصت ورود و خروج با قیمت مناسب را برای همه دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری خود فراهم کرده است.