۰ نفر

حضور مجاهدانه سپاه در عرصه اقتصاد

۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱:۰۶
کد خبر: 180988
حضور مجاهدانه سپاه در عرصه اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز همه مردم و مسئولان باید در حوزه های اقتصادی همچون هشت سال جنگ تحمیلی پای کار بوده و حضوری مجاهدانه داشته باشند.

سردار علی فدوی دوشنبه شب در یادواره 504 شهید منطقه چهارمردان قم افزود: امروز دیدگاه ها و نگرش ها در جامعه باید تغییر یابد، زیرا نمی توان با نگرش غیرانقلابی در عرصه ای حضور داشته و انتظار موفقیت داشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با اشاره به سفارش های قرآن کریم و تاکیدهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بر مساله وحدت و همدلی در جامعه، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه باید در عرصه های اقتصادی با وحدت و همبستگی و روحیه جهادی و انقلابی حضور و مشارکت داشته باشند و بدانیم که با اندیشه و تفکرات غربی نمی توانیم به اهداف دست یابیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی لحظه ای از دشمنی دشمنان با انقلاب کاسته نشده، بلکه هر روز و هر سال این دشمنی ها افزوده شده است، اظهار داشت: ماهیت دشمنی مستکبران غربی که در هر برهه ای به شکلی ظهور و بروز پیدا می کند، مواجهه و مقابله جبهه حق و باطل است.

وی با بیان اینکه اگر به ماهیت دشمنی غربی ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه نکنیم، ممکن است به بیراهه برویم، خاطرنشان کرد: دشمنان از رویارویی با ایران اسلامی اظهار عجز می کنند زیرا انقلاب اسلامی به قدرت لایزال الهی تکیه کرده و پروردگار متعال وعده داده است که همواره پشتیبان جبهه حق و حقیقت است.

فدوی افزود: برای آن که بتوانیم همواره به قدرت پروردگار تکیه کنیم، باید شروط تحقق وعده های الهی را برآورده کرده و همواره بر اساس مبانی اسلام و انقلاب، در صحنه مبارزه با دشمنان حضور داشته باشیم و تکلیف خود را شناخته و در این مسیر استقامت، ایستادگی و بصیرت داشته باشیم تا در برابر دشمنان همچون گذشته پیروز شویم.

وی با اشاره به این که دشمنان اظهار و اعتراف می کنند که در برابر قدرت عظیم ایران اسلامی باید قدرت بازدارندگی داشته باشند، تصریح کرد: امروز مستکبران غربی هرگاه در اندیشه تجاوز نظامی به کشورمان باشند، بلافاصله با کمترین تحلیل ها از اندیشه خود پشیمان می شود و می دانند که در مواجهه با ایران اسلامی هزینه های گزافی در برابر اندک منفعت ها خواهند داشت.

فدوی با اشاره به شکست دشمنان در جنگ علیه سوریه و اعتراف آمریکایی ها به قدرت ایران اسلامی در منطقه، گفت: امروز هر کجا روند انقلاب اسلامی و تکیه مسلمانان و آزادی خواهان بر قدرت الهی وجود داشته باشد، حتی یمن که از کشورهای فقیر بشمار می رود، دشمنان نتوانستند هیچ اقدامی انجام داده و کمترین موفقیتی به دست بیاورند.

وی با بیان این که بر اساس دستور و تکلیف الهی باید هر روز قدرت و استطاعت دفاعی خود را در برابر دشمنان افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: امروز روا نیست که با وجود قدرت انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ملت ایران با تکیه بر مکتب اسلام و انقلاب، برخی ناآگاهان سخن از مسائلی غیر از انقلاب داشته باشند و همه باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم.

فدوی با اشاره به عملیات والفجر هشت و کربلای پنج در دوران جنگ تحمیلی و رشادت های بی نظیر رزمندگان اسلام در این 2 عملیات، گفت: پس از این 2 عملیات آمریکایی ها تصمیم گرفتند که به طور مستقیم وارد جنگ با ایران اسلامی شوند و در خلیج فارس حضور گسترده تری داشتند و امروز هم عرصه مقابله نظامی با آمریکایی ها در دریا خواهد بود.

وی با اشاره به توان و تجهیزات نظامی آمریکایی ها، تمامی این امکانات را در برابر قدرت ایمان و روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام هیچ دانست و گفت: امروز آبروی آمریکایی ها و دست نشانده های آنها در منطقه کاملا از میان رفته و آنها در برابر انقلاب اسلامی و مسلمانان مبارز در کشورهای اسلامی به شدت شکست خورده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پایان با بیان این که آمریکایی ها می دانند که کمترین قدرت و توانمندی برای ورود به جنگ نظامی با ایران اسلامی را ندارند، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها به خوبی می دانند که نمی توانند هیچ مقایسه ای میان توان نظامی نیروی دریایی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و امروز داشته باشند و اگر در هشت سال جنگ تحمیلی مفتضحانه شکست خورده اند، به طور قطع امروز هم اینچنین خواهد بود.

در این یادواره، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، فرماندار قم، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم و حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.