۰ نفر

تور کیش از مشهد چارتری بخریم یا نه؟

۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۶
کد خبر: 498126
تور کیش از مشهد چارتری بخریم یا نه؟

در میان مقاصد سفرهای داخلی، کیش از گزینه های بسیار مناسب برای افرادیست که قصد دارند تلفیقی از تاریخ و زندگی مدرن و لوکس را در کنار هم مشاهده کنند. این گروه از افراد برای تجربه سفری کاملا برنامه ریزی شده کافیست تور کیش خریداری نموده و در چند روز را خارج از دغدغه های ذهنی در میان آبهای خلیج فارس به بهترین شکل سپری کنند. با توجه به اینکه هزینه های سفر برای اغلب افراد اهمیت زیادی دارد، لذا این سوال ممکن است بوجود آید که به عنوان مثال تور کیش از مشهد را چارتری خریداری کنند یا خیر؟ رسپینا؛ مجری مستقیم تور کیش در ادامه به سوال پاسخ خواهد داد و مزایا و معایب این تورها را معرفی می کند.

تور لحظه آخری کیش از مشهد

در ابتدا باید به این مساله اشاره کنیم که منظور از تورهای چارتری کیش چیست و چه تفاوتی با سایر تورها دارند؟ با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش و قرار گرفتن آن در میان آبهای خلیج فارس، به همین دلیل بیش از نود درصد گردشگران سفرهای هوایی را به آن ترجیح می دهند و به همین دلیل ترددهای هوایی در آن زیاد است. در چنین مسیرهایی که تقاضا برای آنها زیاد می باشد، پروازهای چارتری نیز برای آنها ارائه میشود و به تورهای آنها اصطلاحا تور چارتر کیش گفته میشود. برای خرید تور کیش از مشهد که از مسیرهای بسیار پرترافیک هوایی می باشد، پروازها اغلب چارتری هستند و قیمت آنها با سیستمی ها متفاوت است.

از بهترین مزایای تورهای چارتری می توان به شرایطی اشاره نمود که بلیط های هواپیما تا ساعات نزدیک به پرواز به فروش نرسیده باشد. در این شرایط چارترکننده برای جلوگیری از ضررهای مالی خود، قیمت ها کاهش داده و می توان تورهای لحظه آخری را با قیمت های بسیار ارزان خریداری نمود. یکی از بهترین زمان ها برای خرید این تورها، روزهایی از سال می باشد که به دلایل مختلف تقاضا برای سفر به کیش با کاهش مواجه می شود. البته توجه داشته باشید که در روزهای پیک سفر قیمت تورهای لحظه آخری اصلا ارزان نیست و حتی ممکن است گران تر نیز باشد.

7777777

قیمت تور کیش کودکان

به عنوان یک محدودیت و عیب برای تورهای چارتری می توان به عدم ارائه تخفیف برای بلیط کودکان در آنها اشاره نمود. بر اساس قوانین سازمان هواپیمایی کشور در پروازهای سیستمی ایرلاین ها باید بلیط کودکان کمتر از 13 سال را با تخفیف ارائه دهند. این در حالیست که چنین قانونی برای پروازهای چارتری وجود نداشته و قیمت تمام بلیط ها یکسان محسابه می گردد. به همین دلیل می توان گفت، اگر قصد خرید تور کیش از تهران یا مشهد برای کودکان را دارید، بهتر است تورهایی را انتخاب کنید که پروازهای آنها سیستمی باشد.

استرداد تور چارتری کیش از مشهد

مساله بسیار مهم دیگری که لازم است نه تنها در سفرهای داخلی، بلکه در خارجی نیز به آن توجه شود، شرایط استرداد بلیط و هتل و تور می باشد. تغییر در برنامه های سفر کاملا طبیعی بوده و به همین دلیل ممکن است به دلایل مختلف بخواهید تاریخ رفت یا برگشت را کمی تغییر دهید. در این شرایط اگر تور را از قبل رزرو کرده باشید، بهتر است آن را کنسل کنید تا از خسارت های کمتری برخوردار شوید. با توجه به اینکه تور مجموعه ای از بلیط پرواز و هتل می باشد، به همین دلیل شرایط استرداد هر دو می تواند تاثیر زیادی بر قابل استرداد بودن یا نبودن تور داشته باشد.

اشاره به این نکته نیز لازم است که، قوانین استرداد برای تمام پروازهای سیستمی مشخص بوده و شرکت های هواپیمایی بر اساس کلاس نرخی و مدت زمان باقی مانده تا پرواز درصد جریمه های مشخصی را اعلام می کنند. اما در پروازهای چارتری قوانین مشخص نبوده و چارتر کننده ها نرخ و درصدهای مختلفی را برای این منظور ارائه داده و حتی ممکن است بلیط را غیر قابل استرداد اعلام نمایند. به همین دلیل، بهتر است در شرایطی که امکان می دهید برنامه سفرتان با کمی تغییر مواجه شود، تور کیش از مشهد چارتری را خریداری نکنید و در عوض تور با پروازهای سیستمی را انتخاب نمایید.

66666666

خرید تورهای ارزان قیمت کیش

علاوه بر چارتری یا سیستمی بودن پرواز، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که همگی می توانند بر قیمت نهایی تور تاثیرگذار باشند. اطلاع از این عوامل می تواند شرایط را برای تجربه سفرهای ارزان فراهم نماید که برخی از آنها عبارتند از:

  • تور را اینترنتی خریداری کنید! با توجه به تقاضای زیاد برای خرید تور کیش، سایت ها و آژانس های مسافرتی زیادی در این حوزه فعالیت داشته و گزینه های متنوعی را پیشنهاد می دهند. خرید اینترنتی تور باعث میشود بتوانید تورهای مختلف را با هم بر اساس نوع هتل و پرواز و قیمت مقایسه نموده و در نهایت گزینه مناسب را خریداری کنید.
  • تور را آنلاین خریداری کنید! خرید اینترنتی تور با رزرو آنلاین آن تفاوت هایی با هم دارد که به سایت ارائه دهنده این خدمات بستگی دارد. به عنوان مثال، در برخی از سایت ها لیستی از تورهای از قبل برنامه ریزی شده را ارائه داده و کاربر یک مورد را انتخاب و خرید را انجام می دهد. در مقابل، در رزرو آنلاین تور کیش از مشهد، این کاربر است که نوع پرواز و ایرلاین و همچنین هتل و مدت زمان سفر را مشخص می کند. به عبارت دیگر، محدودیتی در شرایط و امکانات تور برایکاربر وجود نداشته و کاملا متناسب با خواسته و بودجه وی تعیین می شود.

رزرو آنلاین تور کیش از مشهد با رسپینا

رسپینا از اولین سامانه های ارائه دهنده امکان رزرو آنلاین تور می باشد که با رابط کاربری بسیار آسان، کاربر می تواند در چند گام بلیط پرواز، هتل و بازه زمانی سفر را مشخص نموده و پس از اتمام رزرو بلافاصله فایل بلیط و واچر هتل را دریافت کند. علاوه براین، از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا می توان نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی استفاده نمود. تمام خدمات این مجموعه از استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشد. با رسپینا روی زمین نمی مانید...