۰ نفر

جدایی جنجالی ستاره فوتبال از همسرش

۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
کد خبر: 670074
جدایی جنجالی ستاره فوتبال از همسرش

مائوروی ایکاردی و وندا نارا از یکدیگر جدا شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایکاردی و وندا حواشی و جنجال‌های پیرامون این زوج از چند ماه قبل به یکی ازخبر‌های همیشگی رسانه‌های ورزشی اروپایی تبدیل شده بود.

نارا در سال ۲۰۱۴ و در فاصله یک سال پس از جدایی از مکسی لوپز، هم تیمی سابق ایکاردی، با او ازدواج کرد و از همان ابتدا شایعات بسیاری درباره این زوج به گوش می‌رسید.

او در طول این سال‌ها به عنوان مدیر برنامه این بازیکن فعالیت کرد و بسیاری او را یکی از دلایل اصلی جدایی این مهاجم آرژانتینی از اینتر می‌دانند، چرا که اظهاراتش در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا باعث شد که مدیران اینتر به شدت از ایکاردی خشمگین شوند.

یک سال قبل بود که شایعاتی درباره احتمال جدایی این دو نفر به خاطر خیانت ایکاردی به نارا به گوش رسید و حتی مطالبی نیز در صفحه هر دو نفر منتشر شد، اما آن‌ها در نهایت به زندگی در کنار هم ادامه دادند، اما این شرایط زیاد طول نکشید.

نارا در پستی که منتشر و خبر جدایی‌اش را تایید کرده است نوشت: «این لحظه دردناکی است، اما با توجه به شایعاتی که در رسانه‌ها مطرح شده است، ترجیح می‌دهم که این داستان را از خودم بشنوید. هیچ چیزی برای اعلام رسمی ندارم و نمی‌خواهم هیچ جزئیاتی را درباره این جدایی منتشر کنم. لطفا این موضوع را نه فقط به خاطر من، بلکه به خاطر فرزندان ما درک کنید.»

ایکاردی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پاری سن ژرمن جدا و راهی گالاتاسرای ترکیه شد و هنوز هیچ اظهارنظر رسمی درباره این اتفاق نداشته است.

گفتنی است پیش از این ایکاردی به قاچاق انسان متهم شده بود.